۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۷۶۹۸
روز قدس از شعائر مهم جهان اسلام است

اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرکرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: روز جهانی قدس از شعائر مهم جهان اسلام به شمار می‎رود.
اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرکرد
 

به گزارش جهانبین نیوز، علی گرجی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز قدس و راهپیمایی ویژه این روز یکی از شعائر جهان اسلام و مظهر وحدت و همبستگی مسلمانان جهان به شمار می‌رود.

وی افزود: نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در موضوع قدس و حمایت و همراهی ملت ایران با آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطین از جمله اهداف برگزاری روز قدس امسال است

گرجی، اعلام انزجار ایرانیان مسلمان و انقلابی علیه رژیم جعلی صهیونیستی، محکومیت حمایت سلطه‌گران و قدرت‌ها شیطانی از رژیم اشغالگر اسرائیل و تقبیح سکوت برخی کشورهای عربی و اسلامی در قبال خیانات این رژیم منفور را از دیگر اهداف برگزاری روز قدس دانست.

رئیس ستاد قدس و انتفاضه چهارمحال و بختیاری با اعلام مسیر راهپمایی
روز قدس در شهرکرد گفت: برای انتظام بیشتر و برگزاری هرچه بهتر برگزاری مراسم روز قدس، مسیر راهپیمایی امسال در شهرکرد تغییر کرده است.

گرجی افزود: برهمین اساس راهپیمایی روز قدس امسال در شهرکرد راس ساعت ۱۱ صبح از چهارراه بازار آغاز می‌شود و راهپیمایان با پیمودن مسیر چهارراه ولی‎عصر، چهارراه فردوسی و چهارراه بوعلی سینا در محل مصلی امام خمینی(ره) تجمع می‌کنند.

وی از برگزاری مراسم روز گرامیداشت قدس با سخنرانی آیت‌الله سعیدی خبر داد و گفت: این برنامه پس از پایان راهپیمایی با تجمع در برابر مصلی شهرکرد برگزار می‌شود.

گرجی از ساماندهی ۳۴ اکیپ عکاسی در استان خبر داد و اظهار کرد: از آنجا که ۳۴ راهپیمایی متمرکز در نقاط مختلف استان برگزار می‎شود این ۳۴ اکیپ تصویربرداری برای پوشش آن ساماندهی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای برگزاری مراسم گرامی‌داشت روز جهانی قدس، ۱۶ کمیته و ۹ ستاد شهرستانی فعال شده است.

گرجی با اشاره به فراخوان شعار پرمحتوای قدس در استان، تصریح کرد: از شعارهای ارسال شده به دبیرخانه، ۱۰ شعار پرمحتوا و وزین انتخاب و از ابتدا تا پایان راهپیمایی از سوی نسل سومی‌های انقلاب سر داده می‎شود.
مرجع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۸:۵۱

1 Jan 2020