۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۷۶۹۴

دفاع از مردم مظلوم فلسطین دفاع از اسلام، و وظیفه شرعی همه مسلمانان جهان است

روز قدس و مسئله فلسطین عامل همبستگی و نقطه اشتراک بین کشورهای اسلامی و عامل حرکت ملل اسلامی و وحدت در جهان اسلام است.
دفاع از مردم مظلوم فلسطین دفاع از اسلام، و وظیفه شرعی همه مسلمانان جهان است
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد؛ روز قدس را یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در بیداری اسلامی در منطقه دانست.

مهران مرادی نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس را به عنوان ابتکار و طرحی مدبرانه از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ع) عنوان کرد و تاکید کرد: مردم با حضور گسترده و پرشور خود این روز را پاس می دارند.

مرادی با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: دشمنان اسلام چشم به این تجمعات و راهپیمایی های مردم دوخته اند و هر چقدر حضور مردم پر شور تر باشد منجر به شکست و عقب نشینی دشمنان و استکبار می شود.

وی شرکت در این حماسه عظیم را همانند شرکت در انتخابات امسال نمونه ای دیگر از پشتیبانی مردم از نظام مردم سالار دینی ایران دانست و اظهار داشت: حضور حماسی مردم در روز قدس نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

مرادی با تاکید بر حمایت گسترده ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین گفت: دفاع از مردم مظلوم فلسطین دفاع از اسلام است و از وظایف شرعی و دینی هر مسلمانی است که حمایت همه جانبه خود را از مردم غیرتمند و غیور فلسطین اعلام نماید.

وی با دعوت از همه مردم فهیم و همیشه در صحنه استان و خصوصا بسیجیان در خلق حماسه ای دیگر در روز قدس ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد تحقق سخن امام و نابودی رژیم صهیونیستی باشیم که اسرائیل باید از روی زمین محو شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۲:۳۹

9 Jan 2020