۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۷۶۹۱

روز قدس نماد آزادی‌خواهی امت اسلامی


khomeiniروز قدس نماد آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌خواهان عالم بکشند.


آری روز قدس روز تجلی وحدت اسلامی و جهانی مسلمین در برابر تجاوزگری و اشغال علیه مظلوم‌ترین مردم جهان است.

فلسطین امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند عزم مسلمین برای رهایی از آوارگی و رنج است.

همانطور که رهبر کبیر انقلاب در مورد روز قدس گفته بود: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم.» همچنین او در شرح جهانی بودن این روز گفت: «روز قدس، جهانی است، و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مقابله ملتهایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند، روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند، در مقابل مستکبرین، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند... روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملتهای مستضعف معلوم شود باید ملتهای مستضعف در مقابل مستکبرین اعلان وجود بکنند، باید همانطور که ایران قیام کرد، و دماغ مستکبرین را به خاک مالید، و خواهد مالید، تمام ملتها قیام کنند، و این جرثومه‌های فساد را به زباله‌دانها بریزند.»

در این روز همه مسلمانان و آزادگان جهان باید به فریاد همیشه خروشان امام خمینی (ره) لبیک گویند.

یک مسلمان باید بداند روز قدس نماد ظلم ستیزی، آزادی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است و با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشد.

ملت سرافراز ایران ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و نیز مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای، در روز قدس فریاد عدالت خواهی خود را برای احقاق حقوق اولیه و انسانی مردم فلسطین و حمایت قاطع از جبهه مقاومت سر خواهند داد و اثبات خواهند کرد که همچنان پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی خود و یار و یاور مظلومینی هستند که راه قیام را برگزیده و بر ستمگران می‌شورند.

سجاد صالحی اردلی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۲:۰۲

13 Feb 2020