۰
plusresetminus
روز جهانی قدس روز اعلام همدردی و یکپارچگی مردم آزاده جهان با ملت مظلوم فلسطین و محکومیت سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات اسرائیل است.
عمل به فرمان امام(ره) و انعکاس روحیه سلطه ستیزی و حمایت مردم ایران و جهان از فلسطین پیام روز جهانی قدس است
روز جهانی قدس روز اعلام همدردی و یکپارچگی مردم آزاده جهان با ملت مظلوم فلسطین و محکومیت سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات اسرائیل است.

به گزارش جهانبین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در جلسه ستاد انتفاضه و قدس شهرستان شهرکرد که ظهر امروز در فرمانداری شهرکرد برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) روز جهانی قدس امسال را مهم تر و حساس تر از سالهای گذشته دانست.

علی گرجی ضمن تاکید بر اعمال سیاست های راهبردی درست در خصوص انتفاضه و قدس گفت: عمل به فرمان امام(ره) و انعکاس روحیه سلطه ستیز و حمایت مردم ایران و جهان

از فلسطین پیام روز جهانی قدس است.

 وی تاکید کرد: روز جهانی قدس روز اعلام همدردی و یکپارچگی مردم آزاده جهان با ملت مظلوم فلسطین و محکومیت سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات اسرائیل است.

گرجی با اشاره به اقدام خصمانه اتحادیه اروپا در قراردادن حزب الله در لیست تروریسم اظهار داشت: این موضوع می طلبد در راهپیمایی امسال حمایت از حزب الله لبنان نمود بیشتری داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر نقش اساسی زنان در بزرگداشت روز جهانی قدس تصریح کرد: زنان در مطرح کردن اهمیت روز قدس در خانواده نقش بسزایی دارند و باید از این ظرفیت در جامعه استفاده کرد.

وی از برگزاری 34 راهپیمایی متمرکز در 34 نقطه اصلی استان خبر داد و گفت: اولین حماسه سیاسی به صورت راهپیمایی و حضور پرشور و نشاط مردم استان در روز قدس خلق می شود.

مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۲:۴۵

31 Dec 2019