۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۷۵۰۸
حجت الاسلام نکونام:

جهاد برای آزادسازی قدس یک جهاد مستمر است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: جهاد برای آزادسازی قدس یک جهاد مستمر است و و در این خصوص هیچ گونه مصالحه، سازش و مذاکره ای قابل قبول نیست.
جهاد برای آزادسازی قدس یک جهاد مستمر است
به گزارش جهانبین حجت الاسلام والمسلمین نکونام در دومین جلسه ستاد قدس و انتفاضه استان که ظهر امروز در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد با تبریک میلاد امام حسن(ع) ماه رمضان را ماه کرامت و میزبانی و عنایت خداوند دانست.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام نامیدن جمعه آخر ماه رمضان را از جانب امام خمینی(ره) حرکتی با بصیرت و عملی مدبرانه عنوان کرد و گفت: شخصیت ملکوتی و والای امام راحل با توجه به برکات و ظرفیت های ماه رمضان روز قدس را در این ماه نامگذاری کرد.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: مسئولین برگزاری مراسم قدس عهده دار سنتی اند که یک جهاد مستمر است چرا که تلاش برای آزاد سازی قدس یک جهاد مستمر است.

وی اظهار داشت: شاید بتوان با شرایطی با آمریکا و اروپا مذاکره کرد اما در خصوص صهیونیست ها و مسئله فلسطین هیچ مذاکره و سازشی قابل قبول نیست.

نماینده ولی فقیه در استان قدس را نقطه مرکزی جهان اسلام دانست و تصریح کرد: دشمن اصلی اسلام صهیونیست است و مقاومت تنها راه حل فلسطین است.

وی تحولات منطقه نظیر قضیه مصر، مسئله سوریه، لبنان و حزب الله و وقایع عراق را از جمله عواملی دانست که حساسیت روز قدس امسال را دو چندان می کند و باید امسال این روز باشکوه تر و پررنگ تر برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تاکید کرد: شرکت و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه های دشمنان را خنثی و آنان را ناامید خواهد کرد.

مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۷:۳۶

18 Jan 2020