۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۷۵۰۶

مصر، سوریه و لبنان مسلئه روز قدس را پررنگتر میکند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد روز قدس امسال را مهمتر از سال های گذشته دانست.
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ظهر امروز حجت اسلام والمسلمین محمد علی نکونام در نشست انتفاضیه روز قدس مسلئه مصر، سوریه و لبنان را باعث افزایش حساسیت در برگزاری روز قدس امسال دانست.
نکونام در ادامه با اشاره به بنیان گزار این روز افزود: بین جهاد قدس و دیگر جهادها یک تفاوت آشکار وجود دارد و آن این است که جهاد ما برای آزاد سازی قدس یک جهاد مستمر است و هیچ سازشی در آن وجود ندارد.
وی اظهار داشت: فلسطین حق مسلمانان است و باید به آن ها برگردد و هیچ راهی برای مذاکره با رژیم صهیونیسم نیست و تا قدس آزاد نشود این جهاد همچنان ادامه دارد.
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: مقاومت کلید اصلی قدس است و دشمن اصلی اسرائیل است و امسال به منظور شرایط حساس در منطقه باید راهپیمای به صورت پررنگتر از سال هلی گذشته برگزار شود.
نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان شد: برخی از بی خردهای در اسلام باعث ایجاد امید در بین دشمنان شده اندکه در این روز باید چراغ امید آن ها خاموش شود.
نکونام تاکید کرد: روز قدس نشان دهنده آن است که مقاوت هنوز زنده است و امید در بین مسلمانان وجود دارد.
وی در پایان دلیل برگزار شدن این راهپیمای در ماه رمضان را این گونه بیان کرد: که این جهاد همچون خواب و نفس در ماه رمضان پربرکت است و امید ما را بیشتر می کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۸:۲۹

8 Jan 2020