۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۷۴۸۸
سال ها ست که جوانان می گویند و مسئولان نمی شنوند ،

کیار فاقد حداقل امکانات ورزشی، استخرهای کشاورزی میزبان جوانان علاقمند به شنا

سال از تبدیل بخش کیار به شهرستان گذشت اما هنوز این شهرستان که نزدیک به ده سال از عمرش می گذرد از حداقل ها در همه ی زمینه ها بی بهره است، فقر شهرستان کیار درحوزه ی ورزش و امکانات ورزشی بیش از سایر حوزه ها مشهود است .
کیار فاقد حداقل امکانات ورزشی، استخرهای کشاورزی میزبان جوانان علاقمند به شنا
7سال از تبدیل بخش کیار به شهرستان  گذشت اما هنوز این شهرستان که نزدیک به ده سال از عمرش می گذرد از حداقل ها در همه ی زمینه ها بی بهره است، فقر شهرستان کیار درحوزه ی ورزش و  امکانات ورزشی بیش از سایر حوزه ها مشهود است .

به گزارش پایگاه خبری جهان بین، شهرستان کیار با دارا بودن 4شهر و بیش از 50 روستا جمعیتی بیش از 60000نفر را در خود جای داده است .

شهرستان نوپای کیار چه در زمانی که یکی از بخش های شهرستان شهرکرد بود و چه در زمان حال که به شهرستانی مستقل  تبدیل شده است همواره مورد بی مهری مسئولان استان واقع شده است . مسائل و مشکلات خاص این شهرستان بر هیچ یک از مسئلان استانی و شهرستانی پوشیده نیست اما تا کنون گامی جهت رفع مشکلات این شهرستان برداشته نشده است .

یکی از مهمترین معضلات در شهرستان کیار مشکلات حوزه ی ورزش و مسائل مرتبط با آن است ،نوجوانان و جوانان که بخش عمده جمعیت ساکن در این شهرستان را شکل داده اند از اصلی ترین مطالبه کنندگان امکانات ورزشی در شهرستان کیار هستند اما سال ها ست که جوانان می کویند و مسئولان نمی شنوند .

ورزش شنا یکی از پرطرفدار ترین ورزش ها در شهرستان کیار است که فاقد حداقل امکانات لازم حتی در شهر شلمزار مرکز شهرستان کیار می باشد به همین دلیل خیل علاقمندان به این ورزش مفرح برای پرداختن به علائق خود ناچارند یا به استخرهای شنا در شهر های شهرکرد و فرخشهر بروند یا اینکه از استخر های کشاورزی که برای پرداختن به ورزش شنا بسیار نامناسب و غیر استاندارد هستند استفاده کنند .

استخر کشاورزی متعلق به کشاورذزان روستای قلعه تک یکی از این استخرهاست که روزانه میهمان  بیش از 1000نفر نوجوان و جوان است که برای شنا بدانجا می روند .

آب بسیار سرد ،غیر بهداشتی  ،عدم نظارت فرهنگی و ......احداقل بهایی است که یک نوجوان برای ساعتی شنا در این استخر باید بپردازد . مسولان اداره تربیت بدنی شما باید پاسخگو باشید :چرا شهرستان کیار از یک استخر شنا محروم است ؟

مرجع : پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۰:۱۷

31 Dec 2019