۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۷۴۶۹
گلایه برخی کارمندان استان از وضعیت حقوقی و معیشت خود

ادغام ادرات دردی از کارمندان دوا نکرده است...

تعدادی از کارمندان ادارات استان از قرار ندادن تهسیلات در اختیار کارمندان گلایه مندند.
ادغام ادرات دردی از کارمندان دوا نکرده است...
کارمندی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: با توجه به تورم موجود در جامعه، حقوق کارمندی نمی تواند از عهده مخارج خانواده ها برآید.
یکی دیگر از آن ها در ادامه افزود: هیچ گونه تسهیلات بانکی در اختیار کارمندان قرار نمی دهند و با وجود این وضعیت چگونه توقع دارند که کارمند وظیفه خود را به درستی انجام دهد.
وی عدم به کارگیری نیروی متخصص را یکی دیگر از مشکلات ادارات دانست و اظهار داشت: امروزه به کارگیرکارمندان بر اساس رابطه شده نه ضابطه و تخصص، به این علت برخی از ادرات ما با مشکلات متعددی مواجه هستند.
یکی دیگر از کارمندان، امنیت شغلی را دغدغه اصلی کارمندان قراردادی دانست و تصریح کرد: هیچ تضمینی وجود ندارد که ما سرکار باشیم یا نه؟
کارمند دیگری در آمزش وو پرورش با بیان بالا بودن هزینه های معیشت عنوان کرد: آموزش و پرورش استان جهت ثبت نام هزینه ای را دریافت می کند این در حالی است هیچ گونه امکاناتی را در اختیار دانش آموزان قرار نمی دهد.
وی با اشاره به قانون سنجش دانش آموزان این گونه ادامه داد: آموزش و پرورش جهت سنجش دانش آموزان هزینه ای را دریافت می کند علاوه بر این باید به مراکز سنجش مبلغ زیادی را باید پرداخت کنیم این در حالی است که حدود یک ماه طول می کشد تا سنجش دانش آموز تمام شود.
کارمند جهاد کشاورزی استان هم تصریح کرد: از زمانی که دستگاه ها با هم ادغام شدند رئیس دستگاه از حال کار مند خود خبر ندارد این در حالی است که ادغام نهاد های ادرای بهبودی در روند کار ما نداشته است.
وی تاکید کرد: ادرات با هم همکاری لازم را ندارند و این عامل سبب به تاخیر افتادن کار ارباب رجوع می شود.
انتهای پیام/مر9251
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۸:۰۸

28 Dec 2019