۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۷۴۶۲
عضو فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس:

رئیس جمهور منتخب به دور از سياسي‌كاري، اعتدال و عدالت را برقرار كند

عضو فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم به دور از سیاسی بازی ها و وامداری به جناح های سیاسی عدالت و اعتدال را در کشور برقرار کند.
رئیس جمهور منتخب به دور از سياسي‌كاري، اعتدال و عدالت را برقرار كند

اميرعباس سلطاني در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: اعتدال در واژه به معناي ميانه‌روي است و ريشه در عدل به معنای قرار گرفتن هر چيزي در جاي خودش دارد.

وی افزود: بناي اسلام، قرآن و آموزه‌هاي ديني، اعتدال است و اصل آفرينش دنيا توسط خالق يكتا مبتني بر اعتدال انجام گرفته است.

سلطانی با بیان اینکه اعتدال و عدالت ريشه در وحدانيت، ادبيات و فرهنگ اسلامي ایران دارد، تصریح کرد: برای موفقیت در هر کاری باید اعتدال و میانه‌روی را سرلوحه کار خود قرار داد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه رئيس جمهور منتخب گفتماني را به عرصه سياسي كشور وارد كرد كه حرفش آسان ولي پياده‌سازي آن بسيار سخت است، گفت: مردم به گفتمان اعتدال‌گرايي كه باب آن توسط دكتر روحاني باز شد راي دادند از این رو بايد ميزان تأثيرگذاري رئيس جمهور منتخب روي گروه‌هاي تندروي اصلاح‌طلب و اصولگرا و تحقق اعتدال مد نظر مردم از سوی ايشان راستي آزمايي شود.

سلطانی با بیان اینکه اميد می‌رود ديدگاه و گفتمان دكتر روحاني در عمل پياده شود، اظهار کرد: اگر ايشان موفق به پياده‌سازي اين گفتمان شود جامعه سير تكاملي و پويايي خود را حفظ خواهد كرد.

وي با بیان اینکه رئيس جمهور منتخب تأكيد دارد كه وامدار هيچ گروه، دسته و حزبي از جمله احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب نيست، تصریح کرد: راي روحاني نشانگر وامداري ايشان به مردم است و رئيس جمهور منتخب بايد به اين مسئله دقت بسیاری كند و نهايت تلاش خود را به كار گيرد.

عضو فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت تأكيد كرد: دكتر روحاني بايد از هم اكنون خط خود را از گروه‌هاي تندروي اصولگرا و اصلاح‌طلب جدا کرده و بدون تعارف عمل كند به بيان ديگر نبايد افراد تندرو جريان‌هاي سياسي را در كابينه خود قرار دهد.

سلطاني با بيان اينكه رئيس جمهور منتخب بايد واژه اعتدال‌گرايي را در عمل پياده كند، خاطرنشان كرد: براي پياده‌سازي گفتمان اعتدال‌گرايي صداقت و جسارت لازم است كه وجود چنين ويژگي‌هايي را در دكتر روحاني سراغ دارم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۹:۵۱

14 Jan 2020