۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۷۴۵۶

ارائه برنامه ده‌گانه اقتصادی به ستاد روحانی

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان با اشاره به تحمیل‌هایی که از سوی برخی تند‌روها به دولت یازدهم صورت می‌گیرد، آن را آسیبی برای قوه مجریه دانست و گفت: این موضوع می‌تواند باعث فرصت‌سوزی و حادثه تلخی برای کشور شود
ارائه برنامه ده‌گانه اقتصادی به ستاد روحانی
به گزارش جهان بین نیوز،‌ مجید محتشمی دبیر کل حزب آزادی در خصوص رویکردهای دولت حماسه اقتصادی اظهار داشت: پیشنهادات مشخصی می‌تواند در زمینه راهبرد حماسه اقتصادی برای تحکیم عدالت اقتصادی در جامعه در دولت یازدهم مطرح باشد.

محتشمی در همین زمینه به لزوم اصلاح ساختار نظام توزیع و توزیع عادلانه ثروت در کشور با در نظر گرفتن افزایش توان اقتصادی خانوار‌ها اشاره کرد و ادامه داد: برقراری حمایت درآمدی پایدار برای شهروندان به ویژه دهک‌های پایین، افزایش ضریب امنیت شغلی برای توسعه، فرصت کارآفرینی در کنار افزایش ضریب امنیت کشور در جهت توسعه سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی باید مورد توجه قرار گیرد.

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار باید از منابع و فرصت‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی استفاده بهینه شود، خاطرنشان کرد: باید از تولید داخلی و توسعه صادرات کالا و خدمات ایرانی حمایت کنیم.

وی به لزوم اصلاح ساختار نظام مالیاتی کشور و تعدیل نرخ سود بانکی و توسعه بازار سرمایه اشاره کرد و افزود: باید در کنار این موارد حذف اندیشه دولت کاسب و مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز در دستور کار قرار گیرد.

* ارائه برنامه ده‌گانه اقتصادی به ستاد روحانی

دبیرکل حزب آزادی از پیشنهاد برنامه ده‌گانه به ستاد روحانی خبر داد و در خصوص عدم سیاسی‌کاری در دولت اقتصادی خاطرنشان کرد: دولت در عرصه اقتصادی و سیاسی باید مراقب باشد که بازیگران سیاسی قواعد بازی را بر هم نزنند و لازمه این کار این است که دولت دچار گروه‌گرایی و باند‌گرایی نشود چرا که اگر دولت بخواهد تحت تاثیر باند‌های سیاسی قرار گیرد دچار الیگارشی آن باند و گروه می‌شود در حالیکه یک دولت باید در خدمت مردم و نه منویات یک گروه خاص باشد.

وی با اشاره به تحمیل‌هایی که از سوی برخی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تند‌رو به دولت یازدهم صورت می‌گیرد، آن را آسیبی برای قوه مجریه دانست و گفت: این موضوع می‌تواند باعث فرصت‌سوزی و حوادث تلخی برای کشور شود.
مرجع : خبرگزاری فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۹:۵۵

28 Dec 2019