۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۷۴۳۷
گلایه ورزشکار قهرمان استان از عملکرد مسولان ورزش و جوانان

اهمال وزارت ورزش و راه نیافتن قهرمان کاراته استان به مسابقات بین المللی

یکی از قهرمان کشور وزارت ورزش و جوانان را عامل راه نیافتنش به مسابقات جهانی اسپانیا دانست.
اهمال وزارت ورزش و راه نیافتن قهرمان کاراته استان به مسابقات بین المللی
مهدی ملک محمدی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: من در تیرماه سال 91 در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی توانستم رتبه اول را در سبک هانکرویو کسب کنم و برای مسابقات جهانی که قرار بود در اسپانیا برگزار شود انتخاب شدم.
ملک محمدی  این گونه ادامه داد که: بعد از پیروزی در مسابقات کشوری وزارت ورزش برای اخذ ویزا، شورای برون مرزی را با چند هفته تعویق تشکیل دادکه همین دیر کرد باعث شد که تیم ملی ایران در مسابقات شرکت نکند.
وی افزود: ما تمام وقت و انرژی خود را صرف این مسابقات کردیم که دو روز قبل از اعزام به مسابقات به ما خبر دادند که ویزای شما به دلیل مسائل سیاسی لغو شده است این در حالی است که اگر 10روز زودتر اقدام به گرفتن ویزا کرده بودند ما در مسابقات شرکت می کردیم.
این قهرمان کشور یکی ازمدیران قبلی هیت کاراته استان را هم عامل عدم پیشرفت ورزشکاران استانی دانست و عنوان کرد:  زمانی که از این فرد تقاضا کردیم که ما را به مسابقات کشوری بفرستید کمبود بودجه را بهانه می کرد و از شکوفا شدن استعداد ورزشکارن جلوگیری می کرد.
وی تصریح کرد: استان های دیگر از مربی و کادر خوبی برخوردار بودند ولی چهارمحال و بختیاری از این شرایط محروم بود و با این حال در مسابقاتی که با هزینه خود ورزشکارها اعزام شده بودند امتیاز خوبی به دست می آوردیم.
ملک محمدی با اشاره به این که ورزشکاران استان ما در مسابقات حتی یک لباس هم نداشتند گفت: اگر ورزشکاری انگیزه نداشته باشد آیا می تواند در مسابقات با قدرت شرکت کنند؟
وی در پایان گفت: یک ماه قبل از مسابقات نامه ای به منظور قهرمانی ما از طرف فدراسیون کاراته به اداره کل ورزش استان فرستاده شد و متاسفانه از صدا و سیما استان هم جهت بدرقه قهرمانان کشور کسی نیامد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۰:۳۴

19 Feb 2020