۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۷۲۹۱

روز قدس روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري گفت: نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام با محوریت قدس و نشان دادن مظلومیت مردم فلسطین از جمله پیامدهای روز قدس است.
روز قدس روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است
به گزارش جهانبین نیوز، علي گرجي در اولین جلسه ستاد انتفاضه و قدس استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به حساسیت زمانی و منطقه گفت: روز قدس امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

گرجی نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام، نشان دادن مظلومیت مردم فلسطین، محکومیت حمایت سلطه گران و استکبار از رژیم صهیونیستی، تبیین بیانات امام خمینی(ره) در زمینه مسئله قدس و فلسطین را از جمله برنامه های امسال روز قدس عنوان کرد.

وی تاکید کرد: برجسته سازی دستاوردهای انتفاضه و مقاومت و افزایش آگاهی جهان و بویژه جوانان از ماهیت اسرائیل مسئله مهمی است و باید دستاوردهای 65 ساله انتفاضه و مقاومت مردم فلسطین ارائه شود.

گرجی از تشکیل 16 کمیته برای برگزاری مراسمات روز قدس در استان خبر داد و گفت: کمیته های پشتیبانی و مراسم، زنان، ادارات، فرهنگی و هنری، بسیج، امنیت و ترافیک، اطلاع رسانی، جوانان، فضاسازی، هیات مذهبی و مساجد در این زمینه تشکیل شده است.

وی مسیر راهپیمایی را از چهار راه بازار به سمت چهارراه ولیعصر و چهار راه فردوسی و چهار راه بوعلی سینا و بلوار طالقانی و خیابان باهنر و ورود به مصلی امام خمینی در  ساعت 11 آخرین جمعه ماه رمضان اعلام کرد.

گرجی اظهار داشت: تبیین چرایی نامگذاری روز قدس و فراخوان پوستر روز جهانی قدس و فراخوان شعارهای حماسی بومی را از دیگر برنامه های این ستاد عنوان کرد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۹:۴۶

2 Jan 2020