۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۷۲۳۰
مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری مراسم شب‌های احیا در 97 بقعه متبرکه در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم شب های احیاء در 97 بقعه متبرکه این استان برگزار می‎شود.
برگزاری مراسم شب‌های احیا در 97 بقعه متبرکه در چهارمحال و بختیاری

حجت‌السلام محمد طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: آماده کردن فضای مناسبی برای حضور مردم در مساجد و بقاع متبرکه استان یکی از مهمترین برنامه‌های اوقاف در ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های تفسیر و جزء خوانی قرآن کریم، برپایی نمازهای جماعت در سه نوبت، برپایی کلاس‌های مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی و برگزاری مسابقه سفره‌های آسمانی از دیگر برنامه‌های این اداره درماه مبارک رمضان در این استان است.

طباطبایی از برپایی نمایشگاه‌های پوستر سفره‌های آسمانی در امامزاده‌های استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها از ابتدای ماه مبارک رمضان برپا شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری، اجرای طرح ضیافت الهی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و تصریح کرد: این طرح در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، استفاده از فضای معنوی ماه رمضان و تقویت باورهای اعتقادی در جامعه در امامزادگان استان اجرا می‌شود.

طباطبایی خاطرنشان کرد: طرح ضیافت الهی با غبارروبی و عطرافشانی امامزادگان در استان آغاز شد.

وی برپایی خیمه‌های معرفت، برپایی نماز جماعت، آموزش قرآن کریم، محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان را از برنامه‌های طرح ضیافت الهی دانست.

طباطبایی از توزیع توزیع چهار هزار مفاتیح‌الجنان در مساجد سراسر استان خبر داد و گفت: همچنین در این مدت یک هزار قرآن کریم نیز در مساجد استان توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم شب احیا در 97 بقعه متبرکه این استان خبر داد و افزود: امید می‎رود با حضور گسترده مردم در این اماکن دینی بتوان نقش خود را در ترویج و تبلیغ معارف اسلامی به خوبی ایفا کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۲:۵۴

28 Dec 2019