۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۷۲۰۷

موجودی آب سدهای كشور ۸ درصد افزایش یافت

حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور از ابتدای سال ابی جاری (مهرماه ۹۱) تاکنون با ۸ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته به ۲۵.۱ میلیاردمترمکعب رسید.
موجودی آب سدهای كشور ۸ درصد افزایش یافت
به گزارش جهان بین نیوز، حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور نيز از ابتداي سال آبي جاري (مهرماه ۹۱) تاكنون با ۸ درصد افزايش به ۲۵ ميليارد و ۱۰۰ میلیون مترمکعب رسیده است. این میزان در مدت مشابه سال آبی گذشته ۲۳ ميليارد و ۳۰۰ ميليون مترمکعب گزارش شده بود.

هم اکنون ۵۲.۴ درصد از حجم مخازن سدهای کشور از آب پر بوده ضمن آنکه مجموع ظرفيت مخازن سدهاي كشور در زمان كنوني ۴۷ ميليارد مترمكعب گزارش شده است. حجم آب ورودي به مخازن سدهای کشور نیز از ابتداي سال آبی جاري (مهرماه ۹۱) تاكنون در مقایسه با مدت مشابه سال آبی گذشته اندكي كاهش یافته است.

حجم آب ورودي به مخازن سدهای کشور در دوره مورد بررسی ۳۱ ميليارد و ۹۰۰ ميليون مترمکعب به ثبت رسیده که در مقایسه با زمان مشابه سال آبی گذشته، معادل ۰.۵ درصد كاهش نشان می دهد.

بر پایه این گزارش، حجم آب ورودي به مخازن سدهای کشور در زمان مشابه سال آبی گذشته حدود ۳۲ ميليارد و ۱۰۰ ميليون مترمكعب بوده است. میزان حجم آب خروجی از سدهای کشور نیز از ابتداي سال آبي جاري (مهرماه ۹۱) تاكنون ۲۴ ميليارد و ۶۰۰ ميليون مترمکعب گزارش شده در حالی که آب خروجی از سدهای کشور در مدت مشابه سال آبي گذشته به ميزان ۲۷ ميليارد و ۲۰۰ ميليون مترمکعب بوده است. بر این اساس، حجم آب خروجي از سدهاي كشور در مقايسه با مدت مشابه سال آبي گذشته ۱۰ درصد كاهش نشان مي دهد.
مرجع : خبرگزاری مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۹:۳۳

22 Jan 2020