۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۷۱۶۰
اسلام همواره دین از خودگذشتگی و آزادی است...

رافت اسلامی و گذشت اولیاء دم، طعم آزادی را دوباره به جوان تشنیزی بازگرداند

درآن تصادف ناخواسته، آن پدر مهربان به سوی ملکوت پرگشود اما رفتار مهربانانه و انسان دوستانه ی خانواده اش باعث شد جوانی در آغاز راه پر فراز و نشیب زندگی طعم تلخ زندان ویا قصاص را نچشد.
رافت اسلامی و گذشت اولیاء دم، طعم  آزادی را دوباره به جوان تشنیزی بازگرداند
به گزارش خبرنگار جهانبین از شهرستان کیار، نیمه شب شنبه 24تیرماه سال 1391براثر تصادف یک دستگاه موتور سیکلت تریل با عابر پیاده در اراضی کشاورزی جنوب روستای تشنیز،عابر پیاده در دم جان سپرد .

  راننده موتورسیکلت جوانی 26ساله از اهالی روستای تشنیز از توابع شهرستان کیار در چهارمحال و بختیاری و متوفی، پدری سالخورده و دلسوخته از اهالی شهر شلمزار  بود که در طول عمر پربار خود یکی از پسرانش را  در زمره شهداء هشت سال دفاع مقدس، به اسلام و انقلاب  تقدیم کرده بود . 
درآن تصادف آن پدر مهربان به سوی ملکوت پرگشود اما رفتار مهربانانه و انسان دوستانه ی خانواده اش باعث شد جوانی در آغاز راه پر فراز و نشیب زندگی  طعم تلخ زندان و یا قصاص را نچشد . 
در ایام ماه پر برکت رمضان خانواده ی مرحوم حاج نظر علی بهشتی نژاد با رضایت به راکب موتورسیکلت، برای همیشه نام پدر را جاودان ساختند و با در پیش گرفتن گذشت از خون پدر و مهربانی و عطوفت ثابت کردند که اسلام دین مهربانی و از خودگذشتگی است وانسانیت تا همیشه زنده و جاریست .
مرجع : کیاربیدار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۴:۳۴

13 Jan 2020