۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۷۱۴۴

سه هدف اصلی دشمن

عین علی بابامیر
info@salamlordegan.com


سه هدف اصلی دشمن

salam چرا غرب چشم دیدن پیشرفت کشور ما را ندارد ؟ چرا غرب از هر طریقی مانع پیشرفت کشور ما می شود؟ اهداف دشمن برای به زانو درآوردن کشور ایران و نظام اسلامی چیست؟ جواب سوالات بالا و همه سوالات مشابه را رهبر عزیزمان داده اند؛

 

به گزارش خبرنگار سلام لردگان،

امین شعبان بیدله

دشمن سه هدف مرحله ای و مقطعی را تعقیب می کند:

 

اول، عبارت است از تخریب وحدت ملی .

 

" یکپارچگی ملت ایران را شکسته و تخریب کند ." زیرا در هر ملت و مملکتی مهمترین رکن پا برجایی و ادامه حیات جامعه ، اتحاد میان مردم آن جامعه است و اگر بتوان آن را تخریب نمود مطمئناً زیر پا قرار دادن باورهای تک تک افراد و ایمان درونی آنها راحت تر و چه بسا سریع تر نیز انجام می گیرد . اگر پازلی را در نظر بگیریم گه در حال جور شد است ولی در یک لحظه یک قطعه آن جدا شود شاهد آن خواهیم بود که دیگر قطعات پازل نیز رو به فرو پاشی می نهند و جمع کردن دوباره آن کار راحتی نخواهد بود و این همان حیله چندین ساله است که به دنبال نفوذ در ارکان وحدت بخش جامعه ماست و می خواهد پازل ما را از هم جدا نماید .

 

دوم، تخریب ایمان و باورهای کارساز در دل مردم.

 

یعنی ایمانها و باورها و اعتقاداتی که این ملت را از یک ملت عقب افتاده ی توسری خور به یک ملت پیشرو و شجاع و میدان دار در دنیا تبدیل کرد ؛ را تخریب کنند. همه ما بر این نکته واقف هستیم که این حرکت عظیم و تدریجی با یک اعتقادات و باورهایی انجام گرفت که بدون این باورها انسان حرکت نمی کرد و این ملت پیش نمی رفت. غرب می خواهد این باورها را در ذهن ملت ما تخریب کند. می خواهد به مردم ما تحمیل نماید که هر آنچه که شما از اسلام و قرآن و حسین می دانید دروغ است و اگر در جایی خواندید که باید از عزت و شرف خود دفاع کنید این کاری غلط است . شاید گمان کنیم که اینگونه نخواهد بود اما بدانید یک استعمار زمانی سود خواهد کرد که همه چیز را بدست آورد .

 

سوم، تخریب روح امید و تخریب آینده در ذهن مردم.

 

زیرا اگر فردی به آینده امید نداشته باشد هیچ گاه ادامه حیات خود را با فعالیت های مفید سپری نخواهد کرد و تنها به دنبال گذراندن چند روز زندگی با توهمات واهی خواهد بود و اگر غرب امید را از ما بگیرد زنده بودن مان را پوچ خواهد کرد و هر آنچه که خود بخواهد به ظهور خواهد رساند. دین ما و مکتب و مذهب ما آینده را از آن ما می داند و عقل ما نیز آینده خوب را از آن تلاش و کوشش می داند و دیگر جای هیچ سوالی باقی نمی ماند وقتی که دین و عقل در کنار همدیگر بر یک چیز تاکید کنند .

 

هر سه تخریب مورد نظر دشمن این است: تخریب وحدت ملی، تخریب باورهای کارساز و مقاومت بخش و تخریب روحیه ی امید. که اسم این تخریب ها را هم «اصلاح» می گذارد . امثال این تخریبها انکار چند باره ی سوخت انرژی هسته ای بود که حتی با راه اندازی چرخه سوخت هسته ای این انکارها ادامه داشت ولی وقتی رئیس جمهور در 20 فروردین ، روز ملی فناوری هسته ای ؛ از ساخت نسل سوم سانتری فیوژهای غنی سازی و نمونه سوخت مجازی رآکتور تهران پرده برداشت چیزی برای دشمن جز سکوت نمانده بود ، اگرچه مانند گذشته سخن از ناتوانی ایران به میان آورد و یا حتی تهدید های اتمی علیه ایران انجام داد ( همان چیزی که در رسانه هایشان در چند روز گذشته شاهد بودیم. ) ولی مهم نیست که آنها انکار می کنند ، بلکه مهم آن است که دیگر ایران ما ایران چند سال پیش نیست ، ایران ما تجربه هایش را پشت سر نهاده و بدون هیچ واهمه ای پا در جای پا توسعه و پیشرفت نهاده است و به تنها چیزی که فکر نمی کند تهدیدات است . آیا ما را از جنگ می ترسانند ؟ آیا گمان کرده اند که نماز و روزه و دعا های ما بدون دلیل است ؟ این را مطمئن هستیم که اگر روزی کسی به سوی این ملت گلوله که نه ، حرفی نشانه برود ؛ میلیون ها جواب خواهد شنید . درست است که نمرده اند فرزندان دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس و در خواب نیستند بسیج و بسیجیان اما، همه می دانیم که به روز نیاز دیگر کسی نمی گوید که من هستم یا نیستم بلکه همه یک صدا از کشورشان دفاع خواهند نمود .

 

امروزه روشنگری ها و راهکار ها آنقدر زیاد شده است که  دیگر نیازی  به توضیح بسیاری مسائل نیست . مردم آگاه شده اند و می دانند که هیچ وقت و هیچ زمانی بیگانه نمی تواند جوابگوی خواسته های آنها باشد و اگر همین مسئولین دلسوز نباشند به  غیر آنها امیدی نیست . اگر پدر و مادر کودک به فکر او نباشند آیا دیگران به فکر او هستند ؟ آیا  دلسوزی دیگران با دلسوزی پدر و مادر یکی است ؟

 

منطق عقلی و بینش دینی جواب این سوالات را بسیار راحت می دهد به شرطی که به دنبال آن باشیم نه به دنبال رد آن ها.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۷:۳۲

12 Jan 2020