۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۵۸۹۷۷
عضو شورای اسلامی شهر اردل:

تفکيک شهرستان اردل خط قرمز ماست

عضو شورای اسلامی شهر اردل گفت: تفکيک شهرستان بدون اطلاع و کارشناسی موضوع و ايجاد شهرستان نوپای ديگر هست که طرح آن خط قرمز ما می‌باشد.
تفکيک شهرستان اردل خط قرمز ماست

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، نورمحمد رئیسی عضو شورای اسلامی شهر اردل در نشست حمیدرضا عزیزی نماینده مردم شریف شهرستانهای اردل فارسان کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورا شهر اردل، شهردار و معتمدین شهر اردل گفت: با توجه به شغل مردم این شهر، وجود رودخانه‌های مهم در اطراف شهر و خاک خوب نیاز است  نگاه ویژه‌ای در بحث کشاورزی به عنوان اولین صنعت در این شهر، داشت.

وی  با اشاره به طرح گلخانه اردل و پیگیری‌هایی که شده خواستار محقق شدن وعده‌های مسئولین شد تا با شروع این کار بتوانند زمینه اشتغال ۸۰۰ نفر  در اردل فراهم کنند.

رئیسی افزود: ورودی شهر از مطالبات مهم شورای ششم بوده که محقق شد اما انتظاری که هست جاده جایگزین (چال ارزنا و …) جهت تردد بهتر و بدون خطر به مرکز استان نیز وجود دارد که انتظار می‌رود جز اولویت‌ها باشد با توجه به خطرات تنگ درکش ورکش امید است مطالعات و نقشه‌ها در سطح ملی بتواند ردیف بگیرند.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از مطالباتی که این روزها مردم را درگیر کرد و باعث ناراحتی شد تفکیک شهرستان بدون اطلاع و کارشناسی موضوع و ایجاد شهرستان نوپای دیگر می‌باشد که ما شورای اسلامی شهر و مردم شهر و شهرستان مخالف هستیم و حتی طرح آن هم خط قرمز ما است.


انتهای خبر/۵۷۰ ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۲۲:۰۲:۳۴

20 Oct 2024