۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۵۸۹۵۹
امام جمعه لردگان:

شهادت رهبران مقاومت نابودی اسرائیل را نزدیک می‌کند

امام جمعه لردگان گفت: یحیی سنوار از همان سربازانی که امام ما فرمود در گهواره هستند و امروز به کمال رسیده‌اند برای نابودی تفکر صهیونیسم بین‌الملل و هر شهادت و هر خون این شهدا ضربه‌ای است به تابوت پوسیده این رژیم گرگ‌صفت و سرعت بخش نابودی این باند جنایتکار.
شهادت رهبران مقاومت نابودی اسرائیل را نزدیک می‌کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، به نقل از سلام لردگان حجت الاسلام مجتبی محمدی امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لردگان اظهار کرد: عرض تسلیت به مناسبت شهادت یکی دیگر از رهروان جبهه مقاومت، فرمانده دلاور و یکی از نمادهای مقاومت مردم فلسطین یعنی، یحیی سنوار که در خط مقدم نبرد با دشمن صهیونی شربت شیرین شهادت را نوشید.
 
وی افزود: شهادت این شهید هم در این سنین یعنی حدود 62-63- 64 سالگی بیان‌کننده یک مطلب هست که این شهیدان مقاومت مثل سیدحسن نصرالله،  شهید سلیمانی، شهید زاهدی، فواد شکر، رئیس جمهور ما آیت الله رئیسی و ابراهیم عقیل و سایر شهدای این ماه‌های اخیر همه سربازان همان راهی هستند که امام راحلباز کرد، همان سربازانی که امام ما فرمود در گهواره هستند و امروز به کمال رسیده‌اند برای نابودی تفکر صهیونیسم بین الملل و هر شهادت و هر خون ضربه‌ای است به تابوت پوسیده این رژیم گرگ‌صفت و سرعت بخش نابودی این باند جنایتکار.
 
حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در پخش شهادت شهید سنوار و تصویر او دچار یک خطای راهبردی شد، دفاع جانانه او در خط مقدم در حالی که یک دستش از مچ قطع شده، انگشت دست دیگر قطع شده، پا آسیب دیده ولی تا لحظات آخر پوشش صورت را کنار نمی‌زند تا دشمن طمع نکند به اسارتش و با چوب به سمت کوادکوپتر دشمن حمله می‌کند، این همان مکتب عاشوراست همان مکتب مقاومت همان درسی که خود سنوار گفته بود: باید در همان مسیری که شروع کرده‌ایم، پیش برویم، یا پیروز می‌شویم، یا بگذار کربلایی دیگر رخ دهد.
 
خطیب نماز جمعه لردگان بیان داشت: اگر بنا بود روحیه مردم و نیروهای مقاومت با این شهادت تضعیف شود با پخش صحنه‌های شجاعانه و مقاومت عاشورایی سنوار سربازان او و همه نیروهای این عرصه درس گرفتند، عده‌ای با این شهادت‌ها محکم‌تر می‌شوند در این مسیر ولی عده‌ای ضعیف‌الایمان‌ها سست می‌شوند.
 
وی افزود: این شهادت اولین نبوده آخرین هم نیست اما رژیم کودک‌کش صهیونی ببیند در این 75 سال از تاسیس نحسش با این همه کشتار و جنایت و ترور قوی‌تر شده یا ضعیف‌تر؟ و خودشان می‌دانند بعد 75 سال دوباره برگشتند به روزهای اول یعنی تلاش برای حیات و زنده بودن.
 
حجت الاسلام محمدی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در لردگان گفت: تشکر می‌کنم از برنامه امروز و تلاش‌هایی که صورت گرفت به مناسبت هفته تربیت بدنی اما عرض بکنم وضعیت سرانه اماکن ورزشی در شهرستان لردگان علی‌الظاهر کمتر از استان هست، نه‌تنها کمتر از کل کشور حتی در استان هم جزء ردیف‌های آخر است، استعدادهای خوبی در زمینه ورزش در شهرستان وجود دارد، مجموعه مدیریت شهرستان و متولیان امر در استان وظایفی دارند که پیگیر هستند و توقع هم داریم ویژه نگاه کنند چرا؟ چون در بحث زاد و ولد و جوانی جمعیت لردگان در استان اول هست پس عدالت اقتضا می‌کند در زمینه زیرساختی که لازمه جمعیت هست مثل ورزش نگاه ویژه باشد چراکه عدالت به تساوی نیست.
 
وی تصریح کرد: مطلب بعدی خطاب به مردم است خاصه متنفذین و بزرگان، برای ورزش این شهرستان به میدان بیایید، یکی از جاهایی که می‌شود وقف ایجاد کرد خیرات داد در عرصه ورزش هست قبلا برای هزینه‌های خیرات اموات مثال‌هایی زدم که چه جاهایی می‌شود خیرات کرد، امروز هم بنا دارم یکی دیگر از مصادیق این کار خیر را بیان کنم.
 
وی گفت: در این شهرستان حرمت زیادی برای اموات قائل هستیم و این جزء نقاط قوت ما در لردگان است ولی آسیب چیست؟ اینکه برای یک مراسم ختم و فاتحه گاهی چند ده میلیون و چند صد میلیون هزینه می‌شود که هیچ نیاز نیست، اگر به نیت عزیزی که از دنیارفته کمک کنیم در احداث مکان ورزشی در شهرستان یا کمک کنیم در تهیه اقلام ورزشی این می‌شود خیرات ماندگار.
 
حجت الاسلام محمدی ادامه داد: شهرستانی که ورزش عمومی در آن فراگیر است، قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی دارد، چنین شهرستانی آسیب‌های اجتماعی کمتری دارد‌، برای پیشرفت نیاز به نشاط و زنده بودن هست، ورزش و فراگیری ورزش در یک منطقه این را ایجاد می‌کند.
 
انتهای خبر/630ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۴۱:۱۶

18 Oct 2024