۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۵۸۹۵۸
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ایران زیر بار زورگویی هیچ کشوری نمی‌رود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: همه سرزمین‌ها روزی زیر یوغ استعمار رفتند، اما از برکت اهل‌بیت (ع) ایران هیچگاه زیر بار زورگویی هیچ کشوری نرفت و نمی‌رود.
ایران زیر بار زورگویی هیچ کشوری نمی‌رود
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد:  هر انسانی بر شاکله خود عمل می‌کنند.

وی تصریح کرد: گاهی انسانی جنس خوبی دارد اما در مکان آلوده به گناه پرورش یافته باشد و تربیت‌های نامناسب در آن اثر گذاشته باشد که اصولا این فرد آدم سنگ‌دل و ظالمی نیست، اما عادات ناپسندی دارد.

امام جمعه شهرکرد افزود: افرادی نیز هستند که حسادت، دورویی و... را در وجود خود دارند اما به واسطه محیط مناسبی که در آن رشد یافته‌اند خصلت‌های بد خود را کنترل می‌کنند، بر روی هر دو گروه می‌توان حساب و سرمایه‌گذاری کرد.

فاطمی ادامه داد: توابین عالم جزء گروه اول هستند و بخشی از زندگی خود را در بدی گذرانده‌اند.

وی بیان داشت: لقمه حرام و مالی که از رشوه، دزدی، کلاهبرداری، تقلب و... به‌دست آمده باشد، تاثیر بدی بر وجود انسان‌ها دارد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ابتلای برخی به مشروبات الکلی افزود: برخی برای کسب درآمد حرام و سودجویی بیشتر از آن، اقدام به تولید مشروباتی می‌کنند که اسباب مرگ برخی را فراهم می‌سازد، مشروبات الکلی مضرات بسیاری دارد و از همین‌رو خداوند نوشیدن آن را حرام کرده است.

وی گفت: باید خانواده‌ها مراقب باشند و اجازه ندهند مشروبات الکلی وارد زندگی‌شان شود چراکه مشروبات الکلی جز راهی برای ورود به منجلاب بدبختی‌ها نیست.

فاطمی با اشاره به قطع رابطه ایران با انگلستان در زمان مصدق عنوان کرد: این قطع ارتباط به دلیل سیاست‌های استعماری انگلیس، از سوی ایران رخ داد، متاسفانه بعد از سقوط دولت مصدق مجدد این ارتباط برقرار شد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: انگلیس همان کشوری است که روزی گفت تا زمانی که قرآن میان مسلمانان باشد، نمی‌توان  بر آن‌ها حکومت کرد.

وی تاکید کرد: انگلستان سعی بر تسلط کامل بر مسلمانان داشت، اما موفق نشد، یکی از مظاهر این تسلط بحث فلسطین است، سیاست نیل تا فرات در همین راستا طراحی شده است.

فاطمی خاطرنشان کرد: جهاد اسلام و ملت فلسطین اجازه تحقق این موضوع را تاکنون نداده است و نخواهد داد.

وی یادآور شد: قرآن به ما شجاعت می‌دهد و ما را دور هم جمع کرده است، استقلال کشور ایران از زمانی که زیر سایه اهل‌بیت (ع) قرار دارد حفظ شده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همه سرزمین‌ها روزی زیر یوغ استعمار رفتند، اما از برکت اهل‌بیت (ع) ایران هیچگاه زیر بار زورگویی هیچ کشوری نرفت و نمی‌رود.

انتهای خبر/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۱۸:۳۸

18 Oct 2024