۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۵۸۹۵۷
امام‌جمعه فارسان:

وعده‌های صادق ابهت دروغین صهیونیست‌ها را نابود کرد

امام‌جمعه فارسان گفت: یکی از دستاوردهای مهم طوفان الاقصی و وعده‌های صادق در این یک سال این بود که آن ابهت دروغین صهیونیست‌های سفاک را از بین برد و به مردم منطقه و مقاومت جرات مضاعف داد، زبونی و آسیب‌پذیری رژیم منحوس را به جهان نشان داد.
وعده‌های صادق ابهت دروغین صهیونیست‌ها را نابود کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبری تحليلی پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور در خطبه‌های نماز جمعه اين هفته شهر فارسان اظهار کرد: تقوا در عين اينکه مانع از و غرور می‌شود، مانع از ياس و نااميدی هم هست.
 
وی افزود: مفضل بن عمر ميی‌گويد: خدمت امام صادق (ع) بودم که سخن از اعمال شد، من از کم بودن عمل خودم گفتم. حضرت مرا از گفتن چنين سخنی نهی کرده و فرمودند: عمل کم همراه با تقوا بهتر است از عمل زياد بدون تقوا پرسيدم چگونه می‌شود عمل زياد داشت، اما تقوا نداشت؟ حضرت فرمودند: مانند کسی که ديگران را اطعام می‌کند و با همسايگانش خوش‌رفتار و در خانه‌اش به روی ديگران باز است، اما وقتی فرصت انجام عمل حرام برايش پيش می‌آيد، سوءاستفاده می‌کند، اين عمل بدون تقواست.
 
امام‌جمعه فارسان به تحولات در سال‌روز طوفان‌الاقصی اشاره داشت و بيان کرد: به نظر می‌رسد در اين صحنه، روس‌ها، چينی‌ها و بعضی دولت‌های ديگر که نمی‌خواهند نظم قبلی استمرار پيدا کند، بايد در جنگ غزه فعال‌تر شوند و ما هم بايستی در جهت فعال‌تر کردن آن‌ها تلاش کنيم، جنگ غزه می‌تواند جبهه بين‌المللی را عليه جبهه غرب ايجاد کند و می‌تواند بر اين روند چيره شود، ما هم بايد فعاليت خود را در سطح ديپلماتيک افزايش دهيم.
 
وی تصريح کرد: اگر کامالا هريس در انتخابات برنده شود، ادامه حکومت بايدن و حزب دموکرات آمريکا خواهد بود و همين فضايی که به‌نوعی در حکومت بايدن مشاهده می‌کنيم در فضای حکومت هريس هم مشاهده خواهيم کرد؛ و اگر ترامپ پيروز شود باز وضعيت جنگ، وضعيت کاهشی نخواهد بود چراکه همين شرايط فعلی، رو به تصعيد خواهد رفت و در دوره ترامپ نيز ادامه پيدا خواهد کرد، با اين وجود نمی‌توان گفت که صحنه منطقه تابع انتخابات آمريکاست.
 
وی اظهار داشت: حزب‌الله اخيراً يک معادله جديد تعيين کرده است و حمله به ۶ شهرک صهيونيست‌نشين در اطراف حيفا که جمعيت‌شان چيزی در حدود ۲۵۰ هزار نفر است، حزب‌الله اعلام کرد که از اين به بعد ما معادله شهروند در مقابل شهروند را اجرا می‌کنيم و لذا، عمليات و اقداماتی را عليه بعضی از شهرک‌ها انجام داد، اين‌طور نيست که حزب‌الله به‌طور مطلق سياستِ زدن مناطق مسکونی را نداشته باشد، اما در عين‌ حال حزب‌الله اعلام کرده است اگر رژيم غاصب، مناطق مسکونی را نزند ما هم کاری  به مناطق مسکونی نخواهيم داشت.
 
وی عنوان داشت: يکی از دستاوردهای مهم طوفان‌الاقصی و وعده‌های صادق در اين يک سال اين بود که آن ابهت دروغين صهيونيست‌های سفاک را از بين برد و به مردم منطقه و مقاومت جرات مضاعف داد، زبونی و آسيب‌پذيری رژيم منحوس را به جهان نشان داد و آن‌ها که ترديد داشتند هم فهميدند که اگر آمريکا حمايت نکند نمی‌تواند حتی در مقابل گروه‌های کوچک، خود را نجات دهد، شکست اطلاعاتی و عملياتی شديد به‌علاوه اينکه گنبد آهنين هم آهنين نبود، لو ايران کمترين مجازات را نسبت به جنايتکاران اعمال کرد و اصول انساني را در هدف قرار ندادن غيرنظاميان رعايت کرد با اينکه توانایی ضربات مهلک به اهداف غيرنظامی را داشت؛ و البته اگر رژيم صهيونيستي بی‌عقلی کند با عکس‌العمل جدی و به‌موقع ايران مواجه خواهد شد.
 
امام‌جمعه فارسان افزود: دستاورد از اين بهتر که رژيم پليد صهيونيستی ديگر در دنيا وجاهتی ندارد و در برابر افکار عمومی، منفور گشته امنيت روانی آنان به‌هم‌خورده است دو سال قبل کسی جرات بد گفتن به اسرائيل را نداشت، بعض از دانشمندان غربی که سال‌ها قبل نکاتی گفته بودند بازداشت و زندانی شدند اما امروز تقريبا تمام دنيا شعارشان مرگ بر اسرائيل است و البته از ارباب خبيثش يعنی آمريکا غافل نيستند، حالا بخواهند با قدرت رسانه و فضاهای مجازی برای خود دستاورد بسازند ديگر نمی‌شود.
 
وی افزود: يک دستاورد ديگر اين بود که دنيا به‌وضوح فهميد سازمان ملل که گوش‌به‌فرمان قدرت‌های استکباری است خاصيتی برای ملل جهان ندارد، نمی‌تواند يک آتش‌بس برقرار کند و يا مقابل نسل‌کشی آشکار را بگيرد، دستاورد ديگر اينکه فروپاشی از درون‌ را افزايش داد، سرزمين‌های تحت تصرف ‌صهيونيست‌ها به‌شدت برای آنان ناامن شده و اعتراضات عليه دولت‌شان شدت گرفته مهاجرت معکوس شده و صنعت توريسم و اقتصادشان به‌شدت بحرانی شده از بين رفته است.
 
امام جمعه فارسان اظهار داشت: دستاورد ديگر اينکه تلاش داشتند در منطقه ايجاد اختلاف و تفرقه قومی درست کنند اما شهادت دو بزرگوار سنی و شيعه اين دوره از مبارزه با اشغال‌گران، شهيد اسماعيل هنيه و شهيد سيد حسن نصرالله توسط صهيونيست‌ها، همه نقشه‌های آنان را به هم زد.
 
 انتهای خبر/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۳۰:۵۸

18 Oct 2024