۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۵۸۸۷۳
امام‌جمعه فارسان:

حمله موشکی ایران دل مسلمانان را شاد کرد

امام‌جمعه فارسان گفت: حمله موشکی ایران دل مؤمنین را شاد و خنک و روح تازه‌ای در دل اهل ایمان و مردم مستضعف جهان ایجاد کرد.
حمله موشکی ایران دل مسلمانان را شاد کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان گفت: توصیه به تقوا را این‌طور شروع کنم...در جبهه، فرمانده گردان‌هایی بودند که فرمانده گروهان زیردستشان، بهتر از آن‌ها بود! چند برابر مافوقش می‌فهمید و فقط به عشق شهادت کار می‌کرد و اصرار داشت فرمانده نباشد. زبان حالش این بود: «نامش مال تو خونش را من می‌دهم!» زمانی که آن مقام مافوق، فرمانی می‌داد، تعجب می‌کرد که چقدر اوضاع بهتر از آن چیزی که فکرش را می‌کرد، پیش می‌رود. از بس که زیردستش کاردان بود و فرمان را عالی اجرا می‌کرد.
 
وی افزود: اما اگر تقوا در میان نباشد، کارمند و زیردست احساس مسئولیت نمی‌کند و بر اثر بد کار کردن کارمندان، مدیر بی‌آبرو می‌شود. او به کارمندانش التماس می‌کند که «بیایید این پروژه را درست انجام دهیم وگرنه آبروی من می‌رود!» اما کارمندان می‌گویند: «اگر این کار خوب انجام شود چه کسی نانش را می‌برد؟ ما خوب کار کنیم که تو ترفیع بگیری؟» بنابراین مدیر دستور می‌دهد، اما کارمند خوب کار نمی‌کند و مدیر را برکنار می‌کنند. همه دولت‌ها می‌آیند و می‌روند، ولی آن کارمندها سر جایشان هستند.
 
وی تصریح کرد: اما زمانی که کار کردن بر اساس تقوا باشد، تقوا می‌گوید تو کاری به اینکه چه کسی منفعت کار تو را می‌برد نداشته باش! تو تربیت نشده‌ای که به منفعت و ضرر فوری خودت نگاه کنی، تو به خاطر امر مولا کار کن. مهم نیست چه کسی منافع کار تو را ببرد، روزی تو به دست خداست و چون تقوا داشته‌ای «مِن حَيثُ لَا يَحتَسِب» خدا به تو می‌رساند. کار جمعی بکن و بقیه را به خدا بسپار.
 
امام‌جمعه فارسان گفت: در تقویم نورانی انقلاب اسلامی، دو روز دیگر را نیز باید به‌عنوان یوم‌الله در کنار سایر مناسبت‌های ظفرمندانه تاریخ انقلاب ثبت کرد: یکی روز دهم مهرماه (۱ اکتبر ۲۰۲۴)، روز حماسه افتخارآفرین «وعده صادق ۲»؛ دوم، روز سیزدهم مهرماه، روز حماسه «نماز جمعه نصر».
 
وی عنوان داشت: تعبیر قرآنی «امر جامع»، یعنی اموری حیاتی که اجتماع و همراهی امت اسلامی در آن لازم و ضروری است. حال این امر حیاتی و کار بسیار مهم که تعاون و همکاری مردم در آن ضرورت دارد، خواه ناظر به مسئله مهم مشورتى باشد مثل انتخابات باشد، خواه در موضوع جهاد و مبارزه با دشمن باشد و خواه نماز جمعه در شرائط فوق‌العاده و...
 
وی بیان داشت: هرچند همین حضور در صحنه مقتدرانه ملت بزرگوار و وفادار ایران، برای تحقق همه اهداف جبهه مقاومت کافی بود، اما بیانات رهبر حکیم انقلاب در دو خطبه فارسی و عربی، وجهه‌ی مضاعفی از عزت و اقتدار و حماسه را به این یوم‌الله بخشید. روشنگری‌هایی که هم وسوسه خناسان را از بین برد، هم روحیه امت اسلامی را ترمیم و تقویت کرد و هم چشم‌اندازی نورانی و امیدبخش برای آینده درخشان و حتمی‌الظفر جبهه مقاومت ترسیم کرد تا رزمندگان اسلام استوارتر از گذشته کار مقدس شهید نصرالله و همه مجاهدان این راه نورانی را به سرنوشت مبارکش ختم نمایند
 
امام‌جمعه فارسان افزود: تربیت‌شدگان در مکتب الهی و اهل‌بیت رهبرانی ویژه هستند. از مرگ هراسی ندارند. امیرالمؤمنین علیه‌السلام مرگ در بستر را ننگ می‌داند. رهبر آزادگان عالم حسین بن علی می‌فرماید اگر دین جدم جز با کشتن من در جایگاه اصلی خودش قرار نمی‌گیرد پس ای شمشیرها من را دریابید. همین‌طور بیایید تا دوران ‌معاصر و حضرت امام و مکتب ‌تربیتی امام‌ که فرماندهان جنگ و قاسم سلیمانی‌ها را تربیت کرد که به دنبال شهادت می‌دوند. سید حسن نصرالله عزیز هم تربیت‌شده همین مکتب است می‌گوید به سمت میدان شهادت پرواز می‌کنم.
 
وی اظهار داشت: همه این‌ها امروز امامشان فخر عالم شیعه امام المسلمین نائب ولی‌الله اعظم امام خامنه‌ای است که وقتی تهدید به ترور می‌کنند رسماً به میدان می‌آیند تا به همه عالم بفهمانند که بر سر اعتقادش، خودش و ملتش تا آخر و تا پای جان ایستاده‌اند. پیام این حرکت، غیرت است، عزت است، اقتدار است، اعلام خفت و زبونی دشمن است.
 
وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با ایجاد رعب و ترس که کارش همین است ما را وادار به سکوت و عقب‌نشینی کند. اتفاقاً عده‌ای مرعوب هم در داخل دائم از تله افزایش تنش گفتند و سخن و فرمانِ فرمانده را به تأخیر انداختند؛ اما نباید ترسید، وعده خدای تعالی این است که اگر درنبرد با دشمنان شجاعانه و مخلصانه وارد شویم، کمکمان می‌کند تا ذلیلشان کنیم و دلمان آرام شود.
 
حجت‌الاسلام ملک پور بیان داشت: واقعاً دیدید که حمله موشکی ایران چگونه دل مؤمنین را شاد و خنک کرد و روح تازه‌ای در دل اهل ایمان و مردم مستضعف جهان ایجاد کرد و محور مقاومت را و بچه و بزرگ غزه و فلسطین را دلگرم کرد. البته صهیونیست‌های ددمنش بدانند همان‌طور که حضرت آقا فرمودند این وعده صادق ۲ این‌طور نیست که مأموریتش کاملاً تمام‌شده باشد، پرونده هنوز باز است یعنی اگر درس نگرفته باشید و بخواهید گوش به حرف شیطان بدهید با اقدامی سنگین‌تر با خساراتی بیشتر را دریافت خواهید کرد؛ ولو اقدامات ایران جوانمردانه و همه متوجه اهداف نظامی‌ است؛ و همین باعث شد که مردم جهان ایران را تحسین کنند.
 
 انتهای خبر/590پ
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۴۷:۵۳

11 Oct 2024