۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۵۸۸۴۶
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

تدوین برنامه‌های هفته تربیت بدنی در چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری برنامه‌های هفته تربیت بدنی چهارمحال و بختیاری با رویکرد «ایران قوی، ورزش قوی» تدوین شد.
تدوین برنامه‌های هفته تربیت بدنی در چهارمحال‌وبختیاری
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محمود سلیمی صبح امروز در جلسه شورای اداری به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: هفته تربیت بدنی از تاریخ ۲۶ مهرماه آغاز و تا دوم آبان ادامه دارد و هم‌زمان با هفته تربیت بدنی برنامه‌های اثرگذار و سلامت‌محور با رویکرد توسعه فرهنگ ورزش در سراسر چهارمحال و بختیاری تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه ورزش با نشاط و شادابی جامعه گره خورده است تصریح کرد: برنامه‌های هفته تربیت بدنی با همدلی، تعامل، هم‌افزایی و مشارکت همه بخش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود و رویکرد اداره کل توسعه فرهنگ سلامت‌محور در کانون خانواده و ترغیب اقشار مختلف جامعه به فرهنگ ورزش همگانی است.

سلیمی عنوان کرد: همزمان با هفته تربیت بدنی در سال جاری همایش ورزش‌های صبحگاهی، تجلیل از مدیران باشگاه‌های برتر، دیدار با خانواده شهدای ورزشکاران، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از ورزشکاران برتر و مقام‌آور، برگزاری کارگاه‌های ورزشی و مسابقات ورزشی، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها و برگزاری یادواره شهدای ورزشکار، همایش پیاده‌روی، کوهپیمایی، جشنواره‌های بازی‌های و بومی محلی، برنامه‌های فرهنگی ورزشی، میز خدمت و... به‌صورت مدون در سراسر استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: هم‌زمان با هفته تربیت بدنی ۸۳۱  ورزشکار، قهرمان و مدال‌آور ملی و بین‌المللی در شهرستان شهرکرد تجلیل می‌شوند.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۳۳:۰۹

9 Oct 2024