۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۵۸۸۴۴
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

راه‌اندازی پویش نه به سلاح در چهارمحال‌و‌بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: با همکاری فعالان اصحاب‌رسانه و فضای‌مجازی با نیروی انتظامی پویش نه به سلاح و تیراندازی در چهارمحال و بختیاری به راه افتاده است تا شاهد کاهش جرایم در این زمینه باشیم.
راه‌اندازی پویش نه به سلاح در چهارمحال‌و‌بختیاری
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سرتیپ دوم پاسدار حسین امجدیان در دیدار با اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: نیروی انتظامی خادم و خدمتگزار مردم می‌باشد و ما برای نوکری مردم این لباس را پوشیده‌ایم.
 
وی بیان داشت: شرایط اقلیمی شهرکرد باعث شده برخی جرائم در این استان اتفاق بیفتد البته در کنار شرایط آب‌و‌هوایی تفکرات نیز تأثیر گذار است و با وجود خلأ دانشی افراد جرایم افزایش می‌یابد.
 
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری به پویش نه به سلاح و تیراندازی اشاره و مطرح کرد: با همکاری فعالان اصحاب‌رسانه و فضای‌مجازی با نیروی انتظامی پویش نه به سلاح و تیراندازی در چهارمحال و بختیاری به راه افتاده است تا شاهد کاهش جرایم در این زمینه باشیم.
 
وی افزود: در حال جمع‌آوری سلاح‌های غیر مجاز هستیم و سالم سازی اطراف مدارس نیز در دستور کار قرار گرفته است.
 
سردار امجدیان با بیان اینکه طبق قانون مسئولیت تفرجگاه‌ها و پارک‌ها با شهرداری است، گفت: با تعامل مدیریت‌شهری شهرکرد و نیروی انتظامی می‌توان مشکلات را در پارک‌ها کم کرد و تعدادی از نیروها در پارک‌های ملت و تهلیجان حضور دارند و شاهد کاهش جرایم در این دو پارک هستیم برای سایر پارک‌های سطح شهر نیز طبق قوانین باید شهرداری با نیروی انتظامی قرارداد ببندد.
 
وی با بیان اینکه ما خادم مردم هستیم و تمام طرح ها را به نتیجه می رسانیم گفت: یک تن مواد مخدر هفته گذشته کشف شد این دستاورد کمی نیست.
 
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: ما در برخورد با مجرمان به فکر حقوق شهروندی هم وطنانمان هستیم اما مجرمان دچار یک سری تعارض‌ها در سطح جامعه شده اند.
 
وی گفت: به اقدامات سلبی فکر نمی‌کنیم اما در برخی از موارد نیاز می باشد و تلاش می کنیم تا امنیت استان برقرار شود و در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای خبر/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۵۲:۲۸

8 Oct 2024