۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰
کد مطلب : ۵۸۷۹۰
تحلیل‌گر مسائل سیاسی مطرح کرد:

ایران هیچ ترسی از دشمنان خود ندارد

تحليلگر مسائل سياسی گفت: حضور رهبر انقلاب وحضور پرشور مردم در نماز جمعه نشان داد که ایران اسلامی هیچ ترسی از دشمنان و بدخواهان خود ندارند و مسیر حق و شهادت و دفاع از مظلومان جهان را با صلابتر از گذشته ادامه خواهند داد.
ایران هیچ ترسی از دشمنان خود ندارد
 خداداد خدادادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، با اشاره به حضور با صلابت رهبر فرزانه انقلاب در نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه اعتماد به نفس را در نیروهای مقاومت در منطقه و در میان ملت ایران و حزب الله افزایش داد.

خدادادی با توجه به یاوه گوی‌های دشمنان در رسانه‌ها گفت: حضور رهبر انقلاب و حضور پرشور مردم در نماز جمعه  نشان داد که ایران اسلامی هیچ ترسی از دشمنان و بدخواهان خود  ندارند و مسیر حق و شهادت و دفاع از مظلومان جهان را با صلابتر از گذشته ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه تهدیدات اسرائیل برای ما اهمیت ندارد، گفت: رژیم صهیونسیتی شهامت انجام کاری را علیه جمهوری اسلامی ایران ندارد و می‌داند که اگر کاری انجام دهد قطعا با جوابی دندان شکن از طرف جمهوری اسلامی ایران مواجه می‌شود که این بار برای همیشه نابود خواهد شد.

خدادای بیان کرد: اقدامی هم که ما در عملیات وعده صادق ۲ انجام دادیم، اقدامی کاملاً بر حق بوده و این مسیر را هم تمام قد ادامه خواهیم داد.

وی حضرت آیت الله خامنه‌ای را مصلح و منادی بزرگ وحدت در میان مسلمانان دانست و گفت: وحدت جهان اسلام و ترویج دین مبین اسلام و پرهیز از اختلاف مدیون رهبری حکیمانه ایشان است.
 
انتهای خبر/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۵۰:۰۳

5 Oct 2024