۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۵۸۵۵۴
خطیب نماز جمعه لردگان:

مردم لردگان متحد باشند

خطیب جمعه لردگان گفت: ما در سطح امت اسلام، کشور و، استان و شهرستان به اتحاد نیاز داریم و هر صدای و هر حنجره‌ای که باعث اختلاف شود به هر اسم و عنوانی آن حنجره و آن صدا ندای شیطان است.
مردم لردگان متحد باشند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « جهانبین نیوز »، حجت الاسلام مجتبی محمدی خطیب نماز جمعه لردگان گفت : تبریک مجدد آغاز امامت ولی الله اعظم امام زمان مهدی فاطمه و همچنین پیشاپیش تبریک هفته وحدت که از روز دوشنبه 12 ربیع الاول شروع خواهد شد.
 
وی افزود: و این از ابتکارات رهبر انقلاب از قبل از پیروزی انقلاب بود ، این برکت اسلام است، این برکت دین است ، اگر قدر این نعمت را ندانستید، اگر منم منم کردید و بجای اطاعت از خدا و ولی خدا و رسول خدا خواستید از شما اطاعت شود، اگر به جان هم افتادید و اختلاف کردید ، شما ضعیف میشوید خار و ذلیل میشوید و اختلاف و تفرقه سیاست شیاطین عالم هست و این راهبرد مستکبران عالم هست.
 
وی تصریح کرد: اختلاف، اختلاف، اختلاف ، شما ببینید در همین دوران معاصر چه بر سر دنیای اسلام آوردند؟ مسلمانان که قدرت مطلق جهان بودند، با همین اختلافات با طرح مباحث اختلافی چگونه به جان هم انداختند و بعد با استفاده از این فرصت یک رژیم جعلی و جانی و کودک‌کش را آوردند در قلب دنیای اسلام مستقر کردند.
 
حجت الاسلام مجتبی محمدی اظهار داشت: اگر مسلمانان عالم متحد بودند چه کسی جرات داشت چنین خیانتی را بکند، چه کسی جرات جسارت به فرزندان رسول الله را داشت، امروز ببینید جنایات و اوج توحش را ببینید در دنیای به اصطلاح متمدن که شعار حقوق بشرشان گوش عالم را کر کرده یک گروه قلیل چندصدهزار نفری با پشتیبانی چند صدهزار نفر دیگر 70 سال جنایت میکنند ظرف چند ماه بیش از 50 هزار آدم را میکشند بعد امت اسلامی با بیش از 1 ونیم میلیارد آدم سکوت کرده اند و نظارت میکنند ،چرا؟
 
وی ادامه داد: ما نیاز داریم در سطح امت اسلام به این اتحاد و هر صدای و هر حنجره‌ای باعث اختلاف امت اسلام شود به هر اسم و عنوانی خواه به بهانه اثبات تشیع خواه به بهانه هیئت، خواه در میان شیعیان، خواه در میان اهل سنت هرچه باشد آن حنجره و آن صدا حنجره و ندای شیطان است.
 
حجت الاسلام محمدی با اشاره به لزوم وحدت در جامعه گفت: و همچنین نیاز داریم به این اتحاد در کشور خودمان، در ایران شیعی اسلامی ، اگر توفیقی بوده تا الان از اول انقلاب بخاطر همین اتحاد بوده ، ایجاد دوقطبی در جامعه خواسته یا نا خواسته کمک به جبهه دشمن و بازی در زمین اوست ، دوقطبی اصلاح طلب و اصولگرا ، دوقطبی با حجاب و بی حجاب ، دوقطبی لر و ترک، اصفهانی و چهارمحالی ، ما یک دوقطبی واقعی در این کشور بیشتر نداریم و آن دوقطبی انقلابی و ایرانی با ضد انقلاب و ضد ایران.
 
وی افزود:  و هم همچنین نیاز داریم به ایجاد این اتحاد و حفظ این اخوت در شهرستان سرافراز لردگان و آنهم لردگان قدیم و سه دهستان ، وابستگی مردم منطقه به هم زیاد است، زبان یکی، دین یکی، قوم یکی اختلاف معنا ندارد ، عزیزان لردگان امروز با لردگان قدیم اصلا قابل مقایسه نیست هم در پیشرفتهای زیرساختی هم در خدمات هم در نیروی انسانی ولی کار بر زمین مانده برای رسیدن به نقطه مطلوب زیاد است.
 
خطیب نماز جمعه لردگان تصریح کرد: اختلافات، درگیری های طایفه ای، دعواهای سیاسی و جناحی ضربه میزند به این پیشرفت و باعث ضعیف شدن جایگاه شهرستان در سطح استان و ملی می‌شود ، حالا فعلا بنا ندارم وارد جزئیات شوم که این اختلافات و به جان هم افتادنها در برهه های مختلف، برای تعیین مسئول، برای تعیین مرز زمین، برای تاسیس یک جاده برای پست و چه یا دعواهای طایفه ای و قومی چه بلایی در این سالها بر سر لردگان آورده.
 
وی اظهار داشت: شما یک نمونه کوچکش را در شهرسازی و زیرساختهای شهری لردگان و محلات الحاقی میتوانید مشاهده کنید، نه شکل و قواره شهر دارد، نه خدمات متناسب با این جمعیت ارائه میشود ، نه زیرساخت و آسفالت مناسب دارد، خب مثلا حالا این برادر عزیزمان بعنوان  شهردار هم شبانه روز در حال تلاش و پیگیری ولی آنقدر طی سالهای متعدد کار و مسئله ایجاد شده و حل نشده که این تلاشها به چشم نمی آید چرا؟
 
حجت الاسلام متذکر شد و بیان کرد: آقایان دقت کنید به کسی بر نخوره باید گفتگو کرد و راهکار داد و درمان کرد، وقتی نگاه میکنی مثلا طی 20 سال گذشته آنقدر این اختلافات در مدیریت شهری یا در مدیریت شهرستان زیاد بوده که مسئول دلسوزی هم بعنوان شهردار، بعنوان فرماندار یا شورا یا چه می‌آمده اکثر توانش صرف پاسخگویی و رفع اتهام و دعوا می‌شد ، توانها تحلیل میرفته و کارها گره میخورده.
 
وی در پایان گفت: خواهران و برادران مراقب باشیم، فرصت نداریم، به این ندای قرآنی جامع عمل بپوشانیم ، اگر دعوا کردید، اگر به جان هم افتادید، اگر اختلافات را کنار نگذاشتید و کوتاه نیامدید، وَتَذهَبَ ريحُكُم آقایی تون رو از دست میدهید، بعد توقع نداشته باشید حرفتون در استان و کشور خریدار داشته باشد، واعتصموا بحبل الله   حول محور داشته های پر افتخارمون، شهدامون امامون با هم متحد باشیم و پیوند داشته باشیم.
 
انتهای خبر / 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۳ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۲۲:۳۱:۲۴

13 Sep 2024