۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
کد مطلب : ۵۸۵۴۹
مسئول بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برگزاری ۱۲ عنوان برنامه هم‌زمان با بازگشایی مدارس

مسئول بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۲ برنامه متنوع همزمان با بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس در استان تحت عنوان «مهر رحمت» برگزار می شود.
برگزاری ۱۲ عنوان برنامه هم‌زمان با بازگشایی مدارس
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، دومین قرارگاه بسیج دانش‌آموزی با حضور مسئولین و معاونین سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری و مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد؛ در این قرارگاه ضمن ارائه گزارش عملکرد به تبادل نظر در خصوص اجرای برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس پرداخته شد.
 
کرم نظری مسئول بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در راستای اعتلای بسیج، بیانیه گام دوم انقلاب و... برگزار می‌گردد ، از ظرفیت هیئت‌های اندیشه ورز علوی و فاطمی در بسیج دانش آموزی استفاده می‌شود.
 
مسئول بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قرارگاه بسیج دانش آموزی برای اولین بار در چهار شهرستان کیار، فارسان، کوهرنگ و سامان برگزار شد، مطرح کرد: در بقیه شهرستان‌های استان کمیته‌های اجرایی با حضور مسئولین آموزش و پرورش انجام شد.
 
نظری گفت: تلاش شده خلاقیت و ابتکار در اجرای برنامه‌ها باشد؛ شهید ظفر خالدی شهید شاخص کشوری شد و در این امر زحمات زیادی در آموزش و پرورش و سپاه انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه ۱۲ برنامه برای هفته دفاع مقدس تحت عنوان «مهر رحمت» به واسطه ولادت پیامبر اعظم درنظر گرفته شده است، مطرح نمود: برنامه لاله‌های روشن با اجرای یادواره شهدا در هفته اول مهر ماه که همزمان با هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود؛ این برنامه به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش می‌شود.
 
شاداب سازی مدارس در ۷ منطقه در حال انجام است
 
مسئول بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری درباره طرح شهید عجمیان گفت: نهضت شاداب سازی، رنگ آموزی و ایجاد محیط با نشاط در مدارس با همکاری، آموزش و پرورش، بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی و دانش آموزی در ۷ منطقه در حال انجام است.
 
وی درباره دیگر برنامه‌های اجرای در هفته دفاع مقدس، همزمان با بازگشایی مدارس گفت: برنامه‌های مدنظر شامل همکلاسی مهربان، دهکده مقاومت، پویش ملی همدلی و... است.
 
نظری افزود: به واسطه هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در برخی آموزشگاه‌ها زنگ ظفر، ایثار و مقاومت نواخته می‌شود.
 
وی درباره کنگره شهدای دانش آموزی گفت: برای استقبال از دومین کنگره شهدای استان که سال آینده برگزار می‌شود؛ کنگره شهدا دانش آموزی در شهرستان لردگان و در هفته بسیج دانشآموزی برگزار می‌شود.
 
نظری به طرح یاوران ولایت اشاره کرد و گفت: در طرح یاوران ولایت ۳۱۳ نفر از فرماندهان و پیشگامان مهر ماه سال جاری به مشهد مقدس اعزام می‌شوند. 
 
در ادامه نشست افشین امیریان مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برنامه‌ها باید بومی سازی شود و متناسب با فرهنگ آن منطقه اجرا گردد می‌بایست اثرگذاری بر دانش‌آموزان را ملاک قرار داد.
 
وی بیان داشت: برای شناخت بهتر درباره شهید ظفر خالدی باید کار در حوزه فضای مجازی انجام شود، تا مخاطب آشنایی بهتری با شخصیت شهید و خانواده او داشته باشد.
 
از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی شهید ظفر خالدی استفاده کرد
 
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: امسال ۲۰۸ هزار دانش آموزان اول مهر به مدرسه می‌روند و در استان ۲ هزار آموزشگاه داریم، نباید از فضای مجازی غفلت کرد.
 
در ادامه نشست هوشنگ جمشیدی معاون هماهنگ‌ کننده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری: باید از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی شهید ظفر خالدی استفاده کرد.
 
وی بیان داشت: در طرح یاوران ولایت برنامه‌های اثرگذار، خلاقانه و اردوهای پیشرفت در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/۵۳۰ ب
​​
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۱۸:۱۱

12 Sep 2024