۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۵۸۵۴۴
فرمانده انتظامی شهرستان فارسان خبر داد:

دستگیری عاملین نزاع در بیمارستان سیدالشهدا فارسان

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان گفت: با تلاش ماموران منازعین بیمارستان سیدالشهدا فارسان شناسایی و تعداد ۹ نفر از آن‌ها دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
دستگیری عاملین نزاع در بیمارستان سیدالشهدا فارسان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، به نقل از خبرگزاری پلیس غضنفر محمدحسینی اظهار کرد: در پی اعلام درگیری در شهر جونقان به مرکز ۱۱۰ این شهرستان، بلافاصله مامورين گشت بخش جونقان به محل اعزام که مشاهده‌ شد تعدادی از اهالی شهر جونقان درحال نزاع هستند و تعدادی نیز با ضربات قمه و چاقو مصدوم که با توجه به اینکه مصدومین به بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در ادامه دو طرف نزاع به بیمارستان مراجعه‌ و مجددا با هم درگیر و باعث برهم زدن نظم عمومی بیمارستان شدند که با دخالت مامورين درگیری خاتمه یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان بیان داشت: با تلاش ماموران منازعین شناسایی و تعداد ۹ نفر از آن‌ها دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند و دستگیری سایر منازعین در دستور کار مأمورین این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه متهمین جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل که با قرار متناسب روانه زندان شدند.

محمدحسینی گفت: امنیت مردم خط قرمز این فرماندهی بوده و با برهم‌زنندگان آن با قاطعیت برخورد خواهد شد، به شهروندان توصيه می‌شود، در صورت مشاهده هر گونه موارد امنیتی و... موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۳۱:۴۵

11 Sep 2024