۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۵۸۵۱۶
طی مراسمی با حضور مسئولین؛

حافظين جزء 30 قرآن کريم در اردل تجليل شدند

آيين تجليل از 40 حافظ جزء سی قرآن کريم در طرح جوانه‌های صالحين شهر اردل با حضور مسئولان در مسجد حضرت ابالفضل(ع) اين شهر برگزار شد.
حافظين جزء 30 قرآن کريم در اردل تجليل شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، آئین تجلیل از ۴۰ حافظ جز سی قرآن کریم طرح جوانه‌های صالحین با حضور مسئولین شهرستان در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل برگزار شد.

یعقوب شکوهی فرماندار شهرستان اردل در این آئین گفت: وجود مبارک پیامبر اکرم اسلام (ص) دو گروه را اشراف و بزرگان امت خود معرفی می‌کنند که یکی حافظان قرآن کریم و دیگری کسانی که اهل نماز شب و مناجات شبانه هستند.

شکوهی افزود: به تعبیر فرمایش پیامبر اکرم اسلام (ص) خانه‌ای که در آن نوری از قرآن نباشد مانند خرابه‌ای است و شما که موفق به حفظ کلام نورانی وحی شده‌اید خانه دلتان آباد و با لطف الهی دل‌های شما به نور قرآن منور شده است.

وی خاطر نشان کرد: همه کسانی که موفق به حفظ قرآن یا قسمتی از این کتاب الهی شده‌اند در مراقبت از آن و جلوگیری از فراموشی آن بکوشند و این امانت الهی را باقدرت حفظ و استمرار و تثبیت کنند.

فرماندار شهرستان اردل با تقدیر از همه کسانی که در اجرای این طرح همکاری و تلاش کردند بیان کرد: مجموعه‌ای از افراد تلاش کردند تا امروز شاهد این محفل نورانی و بابرکت باشیم که این تلاش جای تقدیر و تشکر دارد و امید است با همکاری همه این دست اندر کاران این اینگونه برنامه‌ها استمرار یابد.

انتهای خبر/۵۷۰ ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۵۹:۰۱

9 Sep 2024