۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۵۸۵۰۴

مسکن ملی شهر پردنجان کلنگ‌زنی شد

مسکن ملی شهر پردنجان پیش از ظهر شنبه با حضور مسئولین استانی کلنگ‌زنی شد.
مسکن ملی شهر پردنجان کلنگ‌زنی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امروز خوشبختانه توفیق پیدا کردیم که در خدمت مردم عزیز و ارزشمند شهرستان فارسان باشیم. پروژه‌های زیادی جهت افتتاح آماده کرده‌اند و پروژه‌هایی هم‌جهت بازدید هست که از روند فعالیت و پیشرفتشان بازدید خواهیم کرد.

حیدری در ادامه افزود: امروز اولین برنامه کلنگ زنی در شهر پردنجان انجام شد که در شورای تأمین مسکن استان مصوب شده و مقرر گردیده که همه شهرها موظف‌اند نهضت ملی خود را آماده و راه‌اندازی کنند که خوشبختانه درصد بالایی از شهرهای ما زمینه را فراهم کرده‌اند و کلنگ زنی نیز انجام‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در شهر پردنجان شاهد کلنگ زنی هستیم این پروژه به‌صورت خود مالکی و گروهی ساخت و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: زمین به‌صورت مجانی به آن‌ها تحویل داده می‌شود و وام تسهیلات هم فراهم خواهد شد و مردم عزیز شروع به کار می‌کنند و این کار بازدهی بسیار خوبی دارد و هم سرعت و کیفیت خوب دارد و مردم به سلیقه خود این کار را انجام خواهند داد و زیرساخت‌های برق، آب، گاز و فاضلاب هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد

خدایار باقری هارونی مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستان مسکن ملی شهر پردنجان کلنگ زنی شد.

وی در ادامه افزود: مساحت زمین برای مسکن ملی در نظر گرفته‌شده ۱ هکتار می‌باشد در ۳۴ قطعه و ۱۱۲ واحد و ۳ طبقه و هر قطعه ۳ واحدی ساخته می‌شود.

مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: عملیات آماده‌سازی توسط شهرداری شهر پردنجان انجام خواهد شد و ساخت این مجتمع ۱۸ ماهه خواهد بود و آماده‌شده زودتر بستگی به استقبال مردم و همکاری بانک‌ها دارد.

پردنجان شهری در شهرستان فارسان از توابع استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای خبر/590پ


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۱۸:۱۷

7 Sep 2024