۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۵۸۳۸۱
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خبرداد:

حفاری یک حلقه چاه آب شرب در خانمیرزا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از شروع حفاری یک حلقه چاه در شهرستان خانمیرزا خبر داد.
حفاری یک حلقه چاه آب شرب در خانمیرزا
محمد کریمی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در جهت رفع تنش آبی روستای تنگ کلوره حفاری یک حلقه چاه آبرفتی در مجاورت این روستا شروع شد.

 وی افزود: بعد از انجام مطالعات ژئوفیزیک و مکان‌یابی بهترین نقطه برای حفر چاه توسط کارشناسان شرکت آب و فاضلاب و گروه مطالعات ژئوفیزیک، حفاری این چاه شروع شده است.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با آبدهی کافی این چاه می‌توان علاوه بر روستای تنگلوره روستاهای دیگر آن منطقه نظیر رحیم آباد، امام آباد و چاهگاه سادات را نیز تامین آب نمود.

کریمی عنوان کرد: در حال حاضر چاه مورد نظر تا عمق ۸۰ متری حفاری شده و طبق مطالعات انجام شده برای رسیدن به میزان آب مورد نظر حفاری تا عمق ۱۲۰ متری ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان این پروژه شروع شده که برای تکمیل و بهره‌برداری از این چاه آب آشامیدنی ۴۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در استفاده از این ماده بی‌بدیل خداوندی را وظیفه همگانی دانست و از توجه و همراهی مردم شریف در عدم استفاده از آب شرب در مصارف غیر شرب که خود نوعی تامین آب است تشکر نمود.

انتهای خبر/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۳۳:۰۷

26 Aug 2024