۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۸
کد مطلب : ۵۸۲۷۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ:

اربعین نماد عزت و اقتدار مسلمانان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ گفت: اجتماع گسترده حضور ملت‌ها در اربعین نشان دهنده اوج اقتدار در مسیر خداوند است.
اربعین نماد عزت و اقتدار مسلمانان است
حسین‌قلی بدری بابادی درگفتگو باخبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، اظهار کرد:  اتحاد میان مقاومین بر علیه ظلم و ستم در جهان راز برگزاری باشکوه اربعین حسینی است.

وی افزود:شکوه مراسم اربعین بیش از اینکه یک حرکت مذهبی باشد یک حرکت سیاسی است و به نوعی اصرار بر ادامه خط و مشی مبارزه امام حسین (ع) با نظام سلطه و سلطه گری و حاکم غاصب و ظالم می‌باشد.

 اربعين حسينی یک جنبش از امتداد عاشوراست

بدری بابادی با اشاره به سرمایه عظیم نهضت عاشورا تصریح کرد: اربعين حسينی یک جنبش از امتداد عاشوراست که خط و مشی  اين نهضت ایستادگی و اقتدار و عظمت شیعیان در برابر دشمنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ، راهپیمایی عظیم اربعین را مظهر اتحاد اسلام برای مقابله با ظلم وستم دانست و بیان کرد: امروز لابی‌های قدرت استکباری جهانی وقتی شکوه جنبش اربعین را می‌بینند متوجه می‌شوند به یکباره روزی پیش می‌آید که ده‌ها میلیون نفر بر علیه آنها قیام می‌کنند‌.

وی در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ امروز هم در دنیای پیچیده‌ی پُرتبلیغات و پُرهیاهویی که بر بشریّت حاکم است، این حرکت اربعین، یک فریاد رسا و یک رسانه‌ی بی‌همتا است افزود: اجتماع عظیم میلیونی اربعین  به سمت کربلا و امام حسین(ع) حرکت به سوی  قلّه و اوج افتخار فداکاری وشهادت و از مصادیق قوت امروز دنیای اسلام و مقاومت اسلامی باید در رسانه‌های بشر انعکاس داده شود.

بدری بابادی عنوان کرد: اربعین حسینی نماد عزت و اقتدار دنیای اسلام است و امروز جمهوری اسلامی با تکیه بر معارف دین و  اهل بیت (ع) مقتدرانه در همه صحنه های مختلف حضور پررنگ دارد و باید سعی کنیم زمینه حضور مشتاقان و دلدادگان به حضرت سیدالشهداء (ع) را در پیاده‌روی اربعین حسینی تسهیل کنیم و نباید با برخی کاغذ بازی‌های اداری مسیر را برای زائران حسینی دشوار کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۵۱:۵۵

14 Aug 2024