۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۵۸۲۵۶
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع):

خبرنگاران حق را ببینند، بشناسند و بگویند

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت یک خبرنگار تبیین مسائل است آن‌ها باید حق را ببینند، بشناسند و بگویند.
خبرنگاران حق را ببینند، بشناسند و بگویند






به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، سردار علی محمد اکبری  صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران با اشاره به اینکه رسالت سنگینی بر دوش خبرنگاران است اظهار کرد: خبرنگاری شغل نیست بلکه حرفه‌ای است که هر روز با مشکلات و مباحث مختلف  دست و‌پنجه نرم می‌کند.  

وی با بیان اینکه ما امروز در جنگ نرم رسانه‌ای قرار گرفته‌ایم تصریح کرد: خبرنگاران ایثارگرانی هستند که میدان‌داری جنگ نرم را می‌کنند. 

اکبری با اذعان بر اینکه یکی از مهم‌ترین رسالت خبرنگاران روایت‌گری درست است گفت: خبرنگاران در بحث روایت‌گری دو دسته هستند یکی آن‌هایی که با وجدان قلم میزنند و واقعیت‌ها را به جامعه مخابره می‌کنند و دیگری آن‌هایی هستند که در بیان واقعیت‌ها انحراف ایجاد می‌کنند. 

وی به مسئله غزه نیز اشاره کرد و بیان داشت: روزانه تعداد بسیار زیادی از کودکان ‌وجوانان در این جنگ به شهادت می‌رسند اما رسانه‌های معاند اخبار را به نفع رژیم کودک‌کش صهیونیستی منتشر می‌کنند. 

اکبری یادآور شد: تاریخ مجدد تکرار می‌شود و این رسانه‌ها هستند که باید بتوانند واقعیت‌ها را آنگونه که هست انعکاس دهند و حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار دهند. 

وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید حق را ببینند، بشناسند و بگویند، و این این را می‌توان از باب امر به معروف و‌نهی از منکر نیز دید. 

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۳۱:۱۶

13 Aug 2024