۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۱
کد مطلب : ۵۸۲۴۲
امام جمعه شهرستان کوهرنگ:

رسانه قیام امام حسین(ع) را ماندگار کرد

امام جمعه شهرستان کوهرنگ گفت: حضرت زینب(س) با ایفای نقش دقیق و به هنگام خود پیام واقعی کربلا را برای همیشه در تاریخ ماندگار کرد.
رسانه قیام امام حسین(ع) را ماندگار کرد
حجت الاسلام والمسلمین ایوب محمدی‬ در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: نقش آفرینی قدرتمند رسانه‌ای افکار عمومی را در حوادث و فتنه‌ها آگاه و تمام فضاسازی‌های شکل گرفته توسط دستگاه‌های ظلم و جور را خنثی می‌کند.
 
 
امام جمعه شهرستان کوهرنگ با اشاره به اهمیت رفتار و نقش رسانه‌ای حضرت زینب کبری (س) پس از واقعه عاشورا افزود: زینب کبری (س) با افشاگری خود انگاره سازی و دستکاری واقعیت توسط دستگاه حاکم را ناکارآمد و تمام عمق قیام عاشورا به گوش جهانیان رسانید.
 
وی در ادامه بیان داشت: یکی از جنبه‌های زندگی حضرت زینب (س) که در ماندگاری سیره و رفتار ایشان مؤثر بوده، مسئله پیام ‏آوری و ابلاغ رسالت عاشوراییان خود که مصداقی از انجام تکالیف دینی و عمل به دستورات الهی بود، پیام‏‬‌آور خدامحوری، عفت، بصیرت، ولایتمداری، جوانمردی و آزادگیِ عاشورا بود.

در پیاده‌رویی اربعین رسالت رسانه‌ها رساندن پیام  به گوش جهانیان است

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به کنگره عظیم اربعین تاکید کرد: با توجه به تلاش‌های دشمنان برای بایکوت خبری شکوه اتحاد ملت‌های آزادی در پیاده‌رویی اربعین رسالت رسانه‌ها باید با تاسی از پیام‌آور عاشورا شکوه اربعین را در همه ابعاد به گوش جهانیان برساند.

مهم‌ترین دلیل به مسلخ رفتن امام حسین(ع)  انحراف مردم از مسیر واقعی دین بود

وی بیان داشت: مهم‌ترین دلیل به مسلخ رفتن امام حسین(ع)  انحراف مردم از مسیر واقعی دین بود و رفاه طلبی و دنیا پرستی در جامعه حکم فرما شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گفت: قدرت رسانه‌های آن زمان بود که امام علی را خانه نشین، امام حسن را مجبور به صلح و سر امام حسین را بالای نیزه فرستاد.

وی ادامه داد: در زمان وقوع واقعه کربلا دشمنان امام حسین با قدرت رسانه هایشان نگذاشتند تا صدای امام حسین به گوش مردم و لشکریانشان برسد.


انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۵۳:۱۰

11 Aug 2024