۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۵۸۲۴۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

اصلی‌ترین جهاد امید‌آفرینی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اصلی ترین جهاد امروز، جهاد امیدآفرینی است و راه امیدآفرینی تبیین است‌.
اصلی‌ترین جهاد امید‌آفرینی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز» سید ابوالقاسم کاظمی صبح شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: اگر کسی انگیزه درونی قوی و احساس مسئولیت و تکلیف نداشته باشد نمی‌تواند در خبرگزاری‌ها کار کند، ورود به عرصه خبرنگاری حس طلبگی را به ما می‌دهد
یک انتخاب جدی مجاهدانه است و می‌تواند گام‌های موثر و مفیدی برای جامعه بردارد. 

وی تصریح کرد:  خبرنگاران رعایت اولویت‌ها در موضوعی را می‌خواهند اولویت خبری خود قرار دهند و روی آن برنامه‌ریزی و هدف دارند. 

حجت الاسلام کاظمی بیان داشت: در خبر باید اولویت‌ها را مد نظر قرار داد ما اگر بخواهیم رسالت خود را انجام دهیم بحث اولویت بایستی مد نظر ما باشد، خبرگزاری‌ها در این راستا می‌توانند کار کنند و ذهنیت‌ها را معطوف به یک امر کنند. 

وی عنوان کرد: ما نباید در میدان دشمن کار کنیم و باید مسائل اولویت  دار را در دستور کار قرار دهیم و اجازه ندهیم  کسی برای ما تصمیم بگیرد.   

حجت الاسلام کاظمی بیان داشت: ما باید خودمان میدان طراحی کنیم، در اصلی کردن مسائل دقت کنیم و جای مسئله فرعی و اصلی را بفهمیم.  

وی با اشاره به اینکه استان ما یک استان صنعتی نیست اما داشته‌هایی داریم که قابلیت خوبی دارند گفت:  باید ظرفیت‌ها را بشناسیم، ظرفیت استان ما متفاوت از استان‌های دیگر است  و باید این تفاوت‌ها را بتوانیم برجسته کنیم. 

حجت الاسلام کاظمی اذعان داشت: باید خبرها جهت‌دار باشند، استعدادهای استان ما کم نیست و نباید آن را دست‌‌کم گرفت، محرومیت‌ها ما را از قوه به فعل رسانده است. 
وی با بیان اینکه خیلی بردها را باختیم  گفت: برخی مسائل مهم را نتوانسته‌ایم بیان کنیم، ما باید آینه استان باشیم و بعد جهت‌دهی اتفاق افتاد. 

 حجت الاسلام کاظمی گفت: تمام دنیا تلاششان بر این است که بگویند  اسلام نا کارآمد است و برای این از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و می‌خواهد بگویند دین هیچ مناسبتی با پیشرفت ندارد و این را به  همه بفهمانند. 

مدیر کل سازمان تبلیغات چهارمحال و بختیاری گفت: امروز امید آفرینی از اصلی‌ترین و ریشه‌ای ترین جهادی است که باید به آن بپردازیم وما اینجا باید بیشتر گفتگو کنیم  و سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه دارد پای این ظرفیت‌ها باشد. 

حجت الاسلام کاظمی خاطر نشان کرد: خبرنگاران ظرفیت رسانه‌ای  زیادی دارند  و باید از این ظرفیت به خوبی بهره ببرند. 

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۱۶:۱۱

10 Aug 2024