۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۵۸۲۳۳
امام جمعه شهرستان اردل:

مطالبات خبرنگاران به حق باشد

امام جمعه شهرستان اردل گفت:رسالت خبرنگاران مطالبه‌گری و نقد منصفانه و قابل قبول است از این رو خبرنگاران باید ضمن رعایت تقوای الهی در این مسیر گام بردارند.
مطالبات خبرنگاران به حق باشد

به گزارش ‌پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، حجت الاسلام محمد حسين‌پور امام جمعه شهرستان اردل  در خطبه‌های نماز جمعه اين هفته شهرستان اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای  الهی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امام محمد باقر(ع) گفت:  سیره اهل بیت(ع) سرشار از الگوهای انسان سازی است که پیروی از آن، جامعه اسلامی را به تعالی و کمال رسانده و راهنمایی می‌کند.

حسین پور افزود: اهل بیت(ع) از نظر ما شخصیت‌هایی هستند که نزد خداوند عزیز بوده، جایگاه کرامت و عصمت دارند و به واسطه فیض الهی بوده و بر اساس این این عبودیت صاحب ولایت، امامت می‌شوند و جزو انسان‌های متبرک می‌شوند.

امام جمعه شهرستان اردل  در بخش ديگر خطبه‌های نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی و تبریک این روز به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاری تجسم واقعی امانتداری و مسؤولیت پذیری بوده و مسؤولیت آگاهی بخشی به جامعه به عنوان یک شاخصه بارز خبرنگاران می‌باشد.

حسین پور تصریح کرد: رسالت خبرنگاران مطالبه‌گری و نقد منصفانه و قابل قبول است از این رو خبرنگاران باید ضمن رعایت تقوای الهی در این مسیر گام بردارند.

خطیب جمعه اردل با بیان اینکه در عصر حاضر رسانه ها در تنویر افکار عمومی بسیار موثر هستند، گفت: اشرافیت یک خبرنگار به همه مسایل می‌تواند بهترین سواد رسانه‌ای باشد.

وی با تاکید بر اینکه امید و نشاط به همراه بیان مشکلات باید توسط خبرنگاران ایجاد شود و در کنار آن، مشکلات نیز بیان شود، افزود: خبرنگاران، رابط بین مردم و مسئولان هستند و فعالیت‌های آنان باید بر محور منافع ملی باشد.

امام جمعه شهرستان اردل در پایان ضمن تشکر از حضور مدیران استانی دکتر برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی ،دکتر اسدی مدیر کل دامپزشکی و دکتر اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی به شهرستان اردل و پیگیری مطالبات مردمی گفت: مهمترین اثر مدیران کل در شهرستان امیدواری مردم نسبت به آینده است.
 
انتهای خبر/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۲۸:۰۲

9 Aug 2024