۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
کد مطلب : ۵۸۲۲۴
مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

راه‌اندازی پرواز کارگو در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: راه اندازی پرواز کارگو از چهارمحال و بختیاری فرصتی بی نظیر برای صادرات محصولات تولیدی به خارج از کشور است.
راه‌اندازی پرواز کارگو در چهارمحال و بختیاری
فضل‌الله رحمتی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در زمینه صادرات محصولات تولیدی استان به ویژه محصولات غذایی به خارج از کشور بُعد مسافت و نبود ترمینال بار هوایی بود که به همت مدیران فرودگاه شهرکرد و مسئولان رفع شد.

وی افزود: راه‌اندازی بخش کارگو فرصت مناسبی برای ارسال و صادرات کالا به کشورهایی همچون کویت، حوزه خلیج فارس، عراق و... است.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیش از این محموله‌های صادراتی از طریق راه‌های زمینی به خارج از کشور ارسال می شد، ادامه داد: گاهی یک ماه زمان انتقال یک محموله به کشور مقصد از راه‌های زمینی بود که کیفیت محصولات را از بین می‌برد و کشورهای هدف صادراتی از چرخه مشتریان ایران حذف می‌شد.

رحمتی عنوان کرد: خوشبختانه با اقداماتی که در فرودگاه شهرکرد انجام شد، این ترمینال هوایی راه‌اندازی شد که گام موثری در مسیر توسعه صادرات چهارمحال و بختیاری است و به طور حتم آخرین نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم انجام پروازهای کارگو این فرصت را برای صادرکنندگان فراهم می‌کند که بتوانند محصولاتشان را از این طریق سریع‌تر، سالم‌تر و سهل‌تر صادر کنند.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در حال حاضر با فعال شدن بخش باری فرودگاه شهرکرد فرصت صادرات کالاها از شهرهای مختلف استان و از طریق این فرودگاه با صرف هزینه کمتر نسبت به صادرات آنها از دیگر نقاط مانند تهران، اصفهان و یا شیراز مهیا شده است.

انتهای خبر/1031ج
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۳:۱۰:۰۸

28 Aug 2024