۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۵۸۲۰۲
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد:

۱۳ مدرسه در شهرکرد دیوارنگاری می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: امسال تاکنون ۱۳ مدرسه برای انجام دیوارنگاری و زیباسازی در مرکز استان در دستور کار سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد قرار گرفته و در حال اجرا است.
۱۳ مدرسه در شهرکرد دیوارنگاری می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، اکبر ایازی عصر دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با موضوع نقاشی و دیوارنگاری با بیان اینکه نقاشی و دیوارنگاری ۱۷ مدرسه شهر شهرکرد در سال ۱۴۰۲ انجام شده است گفت: امسال نیز تاکنون ۱۳ مدرسه برای انجام دیوارنگاری و زیباسازی در مرکز استان در دستور کار سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد قرار گرفته و در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: دیوارنگاری در سطح شهر باعث نشاط جمعی خواهد شد و علاوه‌برآن استفاده از الگوهای ایرانی، اسلامی که موردتوجه قرار گرفته است، فرهنگ و هویت ما را غنا می‌بخشد.

ایازی با بیان اینکه طرح نقاشی و دیوارنگاری ۱۷ مدرسه شهر شهرکرد در سال ۱۴۰۲ توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد انجام شده است گفت: امسال نیز ۱۳ مدرسه برای انجام دیوارنگاری و زیباسازی در مرکز استان در دستور اجرا توسط سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد قرار گرفته است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: بررسی مکانی و دیوارها، طراحی و انتخاب طرح نهایی، انتخاب هنرمندان مجری کار و نظارت بر طرح‌های اجرایی بر روی دیوارهای شهر با نظر اساتید و صاحب‌نظران و در نهایت با هماهنگی و نظر جمعی و توافقات اداره کل آموزش‌وپرورش استان، نواحی ۱ و ۲ آموزش‌وپرورش و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد صورت می‌گیرد.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۴۱:۱۴

6 Aug 2024