۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۵۸۱۹۶

بزرگداشت سردار شهید حاج‌رضا محمد‌سلیمانی در شهرکرد

آیین بزرگداشت شهادت فرمانده سابق سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری، سردار شهید حاج رضا محمدسلیمانی برگزار شد.
بزرگداشت سردار شهید حاج‌رضا محمد‌سلیمانی در شهرکرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صبح دوشنبه در آئین بزرگداشت شهادت سردار رضا محمد سلیمانی اظهار داشت: بسیاری از رشادت‌های که در استان داشتیم مدیون خدمات سردار محمد سلیمانی هستیم، سردار بیش از یک دهه منشأ خدمات در این استان بودند.

وی تصریح کرد: سردار شهید محمد سلیمانی بیش از یک دهه به عنوان فرمانده تیپ قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بودند؛ سردار همیشه آرزو داشتند به یاران شهیدشان بپیوندند.

اکبری بیان داشت: کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری اولین بار بعد از دفاع مقدس در سال ۹۴ برگزار شد، این کنگره با ایثار و پشتیبانی سردار شهید محمد سلیمانی محقق شد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری یادآور شد: جز اولین استان‌ها بودیم که با آرمان‌های انقلاب بیعت کردیم، مقام معظم رهبری در ابتدای سخنان خود در کنگره شهدای ملی فرمودند در سال ۵۷ مردم چهارمحال و بختیاری اولین نفراتی بودند که با آرمان‌ها بیعت کردند و بر بیعت خود ماندند.

وی افزود: بسیاری از رشادت‌های که در استان داشتیم مدیون خدمات سردار محمد سلیمانی هستیم، سردار بیش از یک دهه منشأ خدمات در این استان بودند.

سردار اکبری تصریح کرد: سردار محمد سلیمانی بیان می‌کردند در مصلی و مکان‌های که متعلق به شهدا می‌باشد برای شهدا کم نگذارید ما مدیون تک تک شهدا هستیم.

وی گفت: ما شاهد رشادت‌های فراوان سردار محمد سلیمانی در دوران دفاع مقدس و بعد از دوران دفاع مقدس بودیم، سردار در استان چهارمحال و بختیاری با اقتدار و حفظ قومیت زبانزد خاص و عام شدند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: کنگره شهدای استان که در سال ۱۳۹۴ برگزار شد کم نظیر بود، استان‌های دیگر برای برگزاری کنگره، یکی از مرجعشان رجوع به کنگره استان چهارمحال و بختیاری است و همه حاصل پیگیری‌های سردار شهید محمد سلیمانی است.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۱۳:۱۸

5 Aug 2024