۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۵۸۱۷۶
رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

پیش‌بینی تکمیل زنجیره ارزش فولاد

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل زنجیره ارزش فولاد در دستور کار قرار دارد، تکمیل زنجیره ارزش محصولات به کاهش رکود نیز کمک می‌کند.
پیش‌بینی تکمیل زنجیره ارزش فولاد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهرام زارع ظهر امروز در اولین رویداد آموزشی و استارت آپی طرح توسعه زنجیره ارزش راهبردی ماهیان سردآبی کشور به میزبانی اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه ورود به حوزه زنجیره ارزش یکی از اقدامات ارزشمند وزارت کشور در چند سال اخیر بود، اظهار کرد: قرار گرفتن یک محصول تولیدی در زنجیره ارزش فواید بسیاری دارد.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری افزود: تکمیل زنجیره ارزش فولاد در دستور کار قرار دارد، تکمیل زنجیره ارزش محصولات به کاهش رکود نیز کمک می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران(اکسپو)، خاطرنشان کرد: این استان در حوزه ارائه زنجیره ارزش محصولاتی مانند بادام و ماهیان سردآبی در این نمایشگاه عملکرد مطلوبی داشت.

زارع با بیان اینکه بودجه‌ای برای تکمیل زنجیره‌های ارزش در کشور اختصاص داده نشده است، عنوان کرد: درصدد هستیم تا بودجه‌ای برای زنجیره‌های ارزش از اتاق بازرگانی ایران درخواست کنم.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هر فردی که در راستای بهبود فضای کسب و کار فعالیت می‌کند، عضوی از اتاق بازرگانی است.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۵۵:۳۴

3 Aug 2024