۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۵۸۱۶۵
امام جمعه شهرستان اردل:

انتقام شهيد هنيه سخت و قطعی است

امام جمعه شهرستان اردل گفت: ترور شهيد «اسماعيل هنيه» قلبمان را جريحه دار کرد، به زودی شاهد اشک و گريه و زجه کشدن رژيم غاصب خواهيم بود .
انتقام شهيد هنيه سخت و قطعی است
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، حجت الاسلام محمد حسين‌پور در خطبه‌های نماز جمعه اين هفته شهرستان اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای  الهی اظهار کرد: يکی از ويژگی‌های بارز اهل بيت (ع) اين بود که عاشق خدمت کردن به مردم بودند و نسبت به رفع گرفتاری مردم  پيش‌قدم بودند، لذا پيغمبر اکرم (ص) و اهل بيت (ع) بايد در رفتار و کردار و منش اجتماعی الگوی ما  باشند.

حسين‌پور افزود: ما بايد خودمان را به خُلق و خوی پيغبر نزديک کنيم ، لذا بايد با مؤمنين رئوف و دل‌سوز و برای رفع گرفتاری هم‌نوع خود حريص باشيم.

امام جمعه شهرستان اردل  در بخش ديگر خطبه‌های نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن تسليت به مناسبت شهادت اسماعيل هنيه اقدام رژيم غاصب صهیونیستی را در ترور اين شخصيت محکوم کرد و گفت: متاسفانه در شامگاه چهارشنبه برادر و مهمان عزيز و مجاهد و استکبارستيز اسماعيل هنيه در کشور ما به دست رژيم غاصب و کودک‌کش به شهادت رسيد.

حسين‌پور بیان کرد: اسرائيل غاصب دو خطای بزرگ را مرتکب شدند يکی تعرض به خاک جمهوری اسلامي و دوم اينکه مهمان ما را در خاک ما به شهادت رساندند، لذا اين جنايت برای ما سنگين تمام شد، قلب‌ها را جریحه‌دار کردند و به زودی شاهد اشک و گريه و زجه کشدن شما خواهيم بود و اين وعده قطعی هست.

انتهای خبر۱۰۲۶ج /570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۵۳:۰۶

2 Aug 2024