۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۵۸۰۵۸
معاون سازمان محیط زیست:

سفیران محیط‌زیست در پیاده‌روی اربعین حضور دارند

معاون سازمان محیط زیست گفت: سفیران محیط زیست در پیاده‌روی اربعین جهت پاکسازی محیط حضور پررنگی خواهند داشت.
سفیران محیط‌زیست در پیاده‌روی اربعین حضور دارند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، نورالله مردادی پیش از ظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر اجتماع انسانی که شکل می گیرد حتما باید پیوست محیط زیست داشته باشد یکی از مناسبت ها راهپیمایی اربعین است.

وی تصریح کرد: در راهپیمایی اربعین 20 میلیون نفر شرکت‌کننده دارد که این شرکت کننده‌ها پسماندهای محیط زیست دارند.

مرادی ادامه داد: در سه سال گذشته در سازمان محیط زیست برنامه ریزی شده که بتوانیم با طراحی و تولید مناسب محیط زیست و اربعین یک آراستگی به این مراسم بزرگ جهان بشریت بدهیم که برنامه ریزی‌های خوبی در این راستا انجام شده است.

مرادی اذعان داشت: امیدواریم در همه موکب‌ها کارشناس محیط زیست داشته باشیم که بتوانند این مسئله را  مدیریت کنند و تا حد امکان از زائرین بخواهند که از مواد پلاستیکی استفاده نکنند.

 وی با اذعان بر اینکه سازمان‌دهی‌های لازم صورت گرفته  که افراد و نیرو‌ها در قالب سفریان محیط زیست در پیاده‌روی اربعین حضور پیدا کنند گفت:  هر زائر یک سفیر محیط زیست را طراحی کرده‌ایم که بتوانند کارهای محیط زیستی انجام دهند و آراستگی  نظمی را به فضای اربعین بدهند.

مرادی خاطر نشان کرد:  برنامه‌ریزی‌های لازم  در چهار استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه و اذربایجان غربی  انجام و آموزش‌ها برای سفریان محیط زیست در پیاده روی اربعین انجام شده است.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۵۹:۴۷

21 Jul 2024