۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۵۸۰۲۱
معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین:

شهید جلیل به ما درس شجاعت داد

معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین با خانواده شهید مدافع امنیت انتخابات فرهاد جلیل پیران دیدار کرد.
شهید جلیل به ما درس شجاعت داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین با خانواده شهید فرهاد جلیل پیران دیدار و از آنان دلجویی کرد.

سردار حیدر بابا احمدی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید گفت: ما حاضریم برای حفظ اسلام، انقلاب و پرچم مقدس ایران اسلامی جانمان را فدا کنیم، ولی خدچه ای به امنیت این کشور وارد نشود و رشادت این شهید ۱۹ ساله به ما درس شجاعت و درس دفاع از انقلاب و پرچم داد.

وی افزود: قطعاً تربیت درست شما پدر و مادر گرامی ثمره اش می‌شود این شهید والامقام که تقدیم امنیت کشور کرده اید، بی شک رفتار با متانت شما در برخورد با رسانه‌ها و حضور در پای صندوق رای در مرحله دوم انتخابات نشان از عظمت این خانواده دارد.

معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین در ادامه این دیدار گفت: سلام و درود سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران را خدمت شما خانواده محترم شهید فرهاد جلیل پیران شهید راه امنیت انتخابات ابلاغ می‌کنم.

سرهنگ پاسدار فریدون سعیدی فرمانده سپاه ناحیه لردگان، حجت السلام جمالی فرد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، سرهنگ امیر انتظامی نیا فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و طهماسب امیری ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در این دیدار و سرکشی حضور داشتند.

انتهای پیام / ۶۳۰ ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۳۸:۴۶

20 Jul 2024