۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۵۷۸۴۵
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

امروز ملت ایران سرنوشت کشور خود را تعیین می‌کنند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز ملت ایران درحال تعیین سرنوشت کشورشان هستند، اگر ملتی برای تعیین سرنوشت خود تلاش کند خدا هم به آن‌ها کمک می‌کند.
امروز ملت ایران سرنوشت کشور خود را تعیین می‌کنند
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هرگاه مومنی موفق شود در آزمونی از آزمون‌های الهی شرکت کند و سربلند شود، حتما باید به او تبریک گفت.

وی بیان داشت: امروز ملت ایران در این آزمون قرار دارند و درحال تعیین سرنوشت کشورشان هستند، اگر ملتی برای تعیین سرنوشت خود تلاش کند خدا هم به آن‌ها کمک می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: وقتی مردم تلاش کردند، خداوند برکاتش را به‌صورت ویژه نازل می‌کند و در سرنوشت خود سهیم می‌شوند.

نکونام یادآور شد: راه شهید رئیسی به معنای واقعی بعد از انقلاب همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند نمونه و مانند ندارد، شهید رئیسی در حدود سه سال یک راه نو، جهاد شبانه‌روزی، اخلاص، پایبندی به ارزش‌های دینی و به معنای واقعی انقلابی بودن حرکت کردند.

وی در ادامه افزود: راه شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند نباید اجازه دهیم مجدداً مخدوش شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مردم رئیس جمهوری را انتخاب کنند که راه شهید رئیسی را ادامه دهد، از همه مهم‌تر امروز دشمن نظارت‌گر می‌باشد و باید ناامیدش کنیم.

نکونام اذعان داشت: عید امامت و ولایت، عید را پشت سر گذاشتیم، عید غدیر عید بیعت با امیرالمومنان، ولایت و امامت است، این انتخابات بیعت با امامت و ولایت و تدوام غدیر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز ملت یک تکلیف بسیار ارزشمند و مبارک را انجام می‌دهد.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۸ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۴۳:۳۷

28 Jun 2024