۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۵۷۸۴۴
استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برگزاری انتخابات چهارمحال و بختیاری در سلامت و امنیت

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همه شعب اخذ رای در سراسر استان با آمادگی کامل و در امنیت و سلامت از ساعات اولیه کار خود را آغاز کردند.
برگزاری انتخابات چهارمحال و بختیاری در سلامت و امنیت
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین‌نیوز»، غلامعلی حیدری صبح امروز در شعبه اخذ رای در مدرسه حاج یدالله کیانی شهرکرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری یکی از عرصه‌های تاثیرگذار است که مشارکت و حضور بالا در این واقعه می‌تواند کشور را در دنیا سربلند کند.

وی افزود: مشارکت بالا در انتخابات باعث ایجاد امید در جامعه می‌شود و قوام و استحکام کشور را به دنبال دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف سیاسی و حسنه است، ادامه داد: حضور گسترده در این انتخابات روح شهدا به‌ویژه شهید آیت‌الله رئیسی رئیس‌‌جمهور خدوم را شاد می‌کند.

حیدری با بیان اینکه همه شعب اخذ رای در سراسر استان با آمادگی کامل و امنیت و سلامت از ساعات اولیه کار خود را آغاز کردند عنوان کرد: از همه مردم چهارمحال و بختیاری دعوت می‌کنم تا در ساعات اولیه رای‌گیری در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و تکلیف سیاسی خود را ادا کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم چهارمحال و بختیاری همواره در همه عرصه‌ها پیشتاز هستند و امید است امروز هم با حضور خود پای صندوق‌های رای یک بار دیگر دشمن را ناامید کنند.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۸ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۵۱:۳۶

28 Jun 2024