۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۵۷۸۲۵
امام جمعه شهرستان سامان‌:

حضور مردم در انتخابات رأی به انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهرستان سامان گفت‌: حضور در انتخابات رأی به انقلاب اسلامی و یکی از نماد‌ها‌ی مردم سالاری دینی است.
حضور مردم در انتخابات رأی به انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» اظهار کرد: حضور پُرشور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام اسلامی است و باعث قدرت و استحکام انقلاب اسلامی خواهد شد، بدون تردید انتخاب فرد اصلح در حل مشکلات موجود موثر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: وجود مسئولین خوب در هر شهر و روستا و جامعه‌ای نعمت است، خداوند می‌فرماید‌: "هر نعمتی می‌خواهی به دست بیاوری باید سعی و تلاش کنید"‍، ما چه در انتخابات مهم چند روز آینده ریاست جمهوری شرکت کنیم چه شرکت نکنیم، چه تلاش کنیم چه تلاش نکنیم، چه تحقیق کنیم چه تحقیق نکنیم، بلاخره یک نفر بر اقتصاد‌، فرهنگ‌‌، کشاورزی و شئون مختلف مملکت ما حاکم می‌شود و بخش عظیمی از بودجه مملکت در اختیارش قرار می‌گیرد.

امام جمعه شهرستان سامان ادامه داد: اگر بدانیم در انتخاب فردی که گره‌گشای مشکلات مردم و به فکر محرومان و حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور است تأثیر گذاریم و تلاش نکنیم به لحاظ شرعی و مسؤولیت اجتماعی مسئول هستیم‌، خداوند می‌فرماید‌: "در کار خیر به همدیگر کمک کنید همدیگر را یاری دهید"‌، اینکه کسی بیاید که فرهنگ اسلامی را حاکم و درحل مشکلات مردم تلاش کند این بالاترین برو کار نیک است‌.

حسینی خاطرنشان کرد‌: تلاشی که شهید آیت‌الله رئیسی داشتند،‌ پُر کار و به فکر محرومین بودند و باعث عزت کشور شدند‌، وی فقط رئیس جمهور کشور ما نبود بلکه رئیس جمهور جبهه‌ مقاومت بود و در این میدان خوش درخشید‌، مشکلات داخل کشور ما به لحاظ اقتصادی داشت حل می‌شد که مقام معظم رهبری (مدظله) فرمودند‌: "اگر این دولت ادامه پیدا می‌کرد به اعتقاد من خیلی از مشکلات اقتصادی هم حل می‌شد" کشور با حضور این شهید گرانقدرهم در جبهه‌ مقاومت در حال رشد و کسب عزت بود و هم در کشور،عزتمند و سربلند بودیم‌.

وی تأکید کرد‌: اگر این را بدانیم که چقدرمی‌توانیم اثر گذار باشیم قطعاً در انتخابات پیش روشرکت می‌کنیم‌، خداوند متعال می‌فرماید‌: "هر قدمی که شما بردارید اگر باعث خشم کافران شود ما برای شما عمل صالح می‌نویسیم قطعاً برای شما کار خیر ثبت می‌شود"‌.

امام جمعه شهرستان سامان تصریح کرد: دشمن یا می‌گوید شرکت نکنید یا اگرهم می‌خواهید شرکت کنید به کسی رأی بدهید که غربگرا و به فکر ولنگاری و... نباشد‌، پس باید شرکت کنیم و توصیه کنیم دیگران را به کسی رأی بدهند که باعث غیظ بیشتر دشمن شود خداوند می‌فرماید‌: "این عمل صالح هست"‌، اگر عزت کشورمان را می‌خواهیم باید مشارکت بالاتر باشد تا کسی که انتخاب می‌شود اعتبارش  در جهان بالاتر باشد حرفش بیشتر شنیده شود.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد‌: رئیس جمهور آینده باید متدین و مبانی انقلاب و نظام را کامل پذیرفته باشد، شخصی باشد که ذره‌ای انحراف از مبانی رهبر انقلاب نداشته باشد‌، پر کار، متخصص، به فکر محرومین و ساده زیست باشد‌، کسی که به این شاخصه‌ها نزدیکتر است را پیدا کنیم تا بتوانیم راه شهید آیت‌‍الله رئیسی را با همان قوت یا حتی بیشتر استمرار پیدا کند و به عقب بر نگردیم.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۷ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۱۸:۱۵

27 Jun 2024