۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۵۷۸۲۳
در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت:

افتتاح بیش از یک هزار واحد مسکونی

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه‌های نهضت ملی مسکن‌، یک هزار و ۷۰۳ مورد است که امروز همزمان با سراسر کشور افتتاح شد.
افتتاح بیش از یک هزار واحد مسکونی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، خدایار باقری ظهر امروز در حاشیه برگزاری آخرین جلسه شورای تأمین مسکن چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم، که همزمان با هجدهمین نشست شورای عالی مسکن به ریاست جناب سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، آئین افتتاح ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد مسکونی و ۵۱ هزار و ۷۴۰ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در این استان نیز برگزار شد.

وی افزود: سهم استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح پروژه‌های نهضت ملی مسکن‌، یک هزار و ۷۰۳ مورد است که به تفکیک شامل ۳۰۲ واحد در منظریه شهرکرد و ۱۳۸ واحد در شهرستان‌ها است، در منظریه شهرکرد ۱۵۰ واحد مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و مابقی مربوط به شرکت‌های خصوصی است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین ۵۰ واحد از طرح‌های بازآفرینی شهری، ۶۰ واحد از گروه‌های ساخت، ۱۰۰ واحد خود مالک شهری و یک هزار و ۱۲۳ واحد روستایی در سطح استان افتتاح می‌شود.

باقری عنوان کرد: در کنار افتتاح یک هزار و ۷۷۳ واحد مسکونی در چهارمحال و بختیاری، یک هزار و ۴۳۱ قطعه زمین هم برای ساخت همین تعداد واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و خانواده شهدا واگذار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روند واگذاری زمین در سطح چهارمحال و بختیاری و به‌ویژه شهرستان شهرکرد آغاز شده است و قرار است ماهانه متناسب با پیشرفت فیزیکی و امتیازاتی که متقاضیان بر اساس آورده خود در سیستم وزارت راه و شهرسازی دارند انتخاب واحد می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اگر نقدینگی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌ها تأمین شود تا پایان سال حدود ۸ هزار واحد مسکونی به مردم استان تحویل داده خواهد شد.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۱۹:۰۲

26 Jun 2024