۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۵۷۸۲۲
امام جمعه شهرستان بن تاکید کرد:

توان اجرایی و کارآمدی دو فاکتور اساسی برای رئیس‌جمهور

امام جمعه شهرستان بن گفت: رئیس جمهور باید به فرموده مقام معظم رهبری قوت مبانی داشته باشد، توان اجرایی و کارآمدی، دو فاکتور دیگری هستند که کمک می‌کند به پیشرفت کشور.
توان اجرایی و کارآمدی دو فاکتور اساسی برای رئیس‌جمهور
حجت‌الاسلام و المسلمین مهرداد بهرامی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم ایجاد شد، بنابراین ادامه این راه نیز باید توسط خود مردم صورت گیرد.
 
وی تصریح کرد: به این دلیل بر حضور مردم تاکید می‌شود که این نظام بر اساس رای مردم بنا شده و پایه‌های آن در اعتقادات مردم است.
 
امام جمعه شهرستان بن انتخابات را یکی از مظاهر جدی حضور مردم در صحنه است خاطرنشان کرد: این حضور گسترده در هر انتخاباتی اولویت اول ما است.
 
بهرامی اضافه کرد: وقتی مردم به صحنه انتخابات وارد شوند هم در استحکام و هم در حفظ نظام تاثیر بسزایی خواهد داشت.
 
وی عنوان کرد: اولویت بعدی فردی است که انتخاب می‌شود، بنابراین حضوری اهمیت دارد که منجر به یک انتخاب خوب شود مد نظر بوده و در شرایط امروزی کشور اهیمت بالایی دارد.
 
امام جمعه شهرستان بن خاطرنشان کرد: در مقابل این نظام قدرت‌هایی قرار دارند که اساسا اعتقادی به مردم ندارند و مردم را به‌عنوان ابزاری برای حفظ خود مدنظر دارند.
 
بهرامی گفت: در انقلاب اسلامی ایران مردم ابزار نیستند، بلکه همه‌کاره انقلاب هستند، اما عده‌ای در کشور با حرف مردم و پرداخت به خواسته‌های آن‌ها به دنبال تحقق اهداف خود هستند.
 
وی افزود: فردی باید روی کار بیاید که نقش مردم را در حفظ و تداوم انقلاب باور داشته باشد و برای مردم جایگاه تعریف کرده باشد.
 
امام جمعه شهرستان بن با بیان اینکه انتخاب خوب کمک می‌کند به نقش جدی مردم در اداره کشور و تقویت مردم‌سالاری که به‌عنوان مردم‌سالاری دینی از آن یاد می‌شود اذعان داشت: از همین‌رو تاکید بزرگان بر این است که به‌صورت گسترده در انتخابات حضور داشته باشیم.
 
بهرامی تسلط بر مبانی اسلامی را برای رئیس جمهور لازم و ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌های منتخب مردم باید بر مبنای اسلام باشد.
 
وی گفت: رئیس جمهور باید به فرموده مقام معظم رهبری قوت مبانی داشته باشد، توان اجرایی و کارآمدی دو فاکتور دیگری هستند که کمک می‌کند به پیشرفت کشور و باید در رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود وجود داشته باشد.
 
امام جمعه شهرستان بن بیان داشت: در شرایط امروز کشور، منطقه و دنیا باید، رئیس جمهور استحکام مبانی داشته باشد در غیر اینصورت زمین‌گیر خواهیم شد.
 
انتهای خبر/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۷ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۵۱:۲۱

27 Jun 2024