۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
کد مطلب : ۵۷۷۴۹
نماينده ولی فقيه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع):

شرکت در انتخابات قدرت نظام را نشان می‌دهد

نماينده ولی فقيه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: شرکت در انتخابات قدرت نرم ما را نشان می‌دهد بنابراین در کنار قدرت سخت ما می‌تواند بازدارندگی کشور را در مقابل همه تهدیدات و آینده تضمین کند.
شرکت در انتخابات قدرت نظام را نشان می‌دهد
حجت الاسلام والمسلمین سید امان‌الله حسینی‌صدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، اظهار کرد: شهید رئیسی شاخص‌های یک رئیس جمهور اصلح را مشخص کرد و فردی که در آینده امور اجرایی کشور را در دست می‌گیرد وظیفه سنگینی برعهده خواهد داشت.

حسینی‌صدر ادامه داد: اخلاص، مجاهدت، تلاش‌گری، خستگی‌ناپذیری، فسادناپذیری و خدمتگزاری به مردم شاخص‌ترین ویژگی‌های شهید جمهور بود که باید مورد توجه رئیس جمهور آینده قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: خستگی‌ناپذیری شهید رئیسی وی را به رئیس جمهور میدانی و نه رئیس جمهور پشت میزنشین تبدیل کرده بود و با اشرافی که به مسائل پیدا کرده بود راهکارهای موفقیت‌آمیزی برای حل مشکلات ارائه می‌کرد.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر بیان کرد: ملت ایران از رئیس جمهور آینده خود انتظار دارند با تمام قدرت راه شهید رئیسی را ادامه دهند  و با کار و تلاش بی وقفه و روحیه خستگی‌ناپذیری مسیر توسعه کشور را فراهم کند.

نماينده ولی فقيه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)گفت: مردم همواره در انتخابات حضور پر رنگی داشته‌اند و در این دوره نیز بار دیگر به نظام رای می‌دهند و قدرت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشانند.

انتهای خبر/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۶:۱۲:۴۴

21 Jun 2024