۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۵۵۶۷۶
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

تامین ۳ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار راه آهن در چهارمحال و بختیاری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه راه‌آهن تصمیم قاطع گرفته شد، ۳ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار این پروژه تأمین و این پروژه وارد مدار می‌شود.
تامین ۳ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار راه آهن در چهارمحال و بختیاری
به گزارش «جهانبین نیوز»، سید صولت مرتضوی شامگاه پنجشنبه در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در طول دو سال روی کار آمدن دولت سیزدهم اقدامات فراوانی در استان انجام شده است.

وی افزود: بعد از دو دهه نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری در کانال هفت قرار گرفته و از رتبه ۲۹ کشور به رتبه ۱۶ کاهش یافته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری یکی از مراکز بزرگ تولید شیرخشک کشور است و چندین طرح زیرساختی با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان در دست اجرا است، همچنین برای اجرای چند طرح دیگر به متظور خودکفایی این محصول برنامه‌ریزی شده است.

مرتضوی عنوان کرد: در حوزه راه‌آهن تصمیم قاطع گرفته شد، ۳ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار این پروژه تأمین و به زودی این پروژه وارد مدار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد پالایشگاهی با ظرفیت تولید روزانه ۵۰ هزار بشکه محصول و یک واحد پتروشیمی دیگر در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شود.
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۲۲:۳۶:۰۵

16 Nov 2023