۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۵۵۶۷۱
توسط خیریه آبشار عاطفه‌ها؛

اهدا 200 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند

رئیس خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: در حال حاضر ۲۰۰ جهیزیه در سراسراستان چهارمحال وبختیاری  به نیازمندان اهدا شد  که این اتفاق در سال چندین بار اتفاق می‌افتد.
اهدا 200 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند
به گزارش «جهانبین نیوز» ، فاطمه چوپانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه خیریه آبشار عاطفه‌ها از کمک‌های معنوی امام رئوف بهره می‌گیرد گفت: این خیریه توسط محمدجواد فولادی احداث شد که مجوز بین المللی دارد.

فاطمه چوپانی گفت: بنیاد بین المللی خیریه "آبشارعاطفه‌ها" از سال ۸۰ در مشهد مقدس افتتاح شد و در سال‌های بعد توانست در سراسر کشور ملی شود و نمایندگی‌هایی را در مراکز استان‌ها  با بیش ده هزار پرسنل فعالیت کند.

رئیس آبشارعاطفه ها تصریح کرد: در واقع وظیفه ما در این بنیاد کمک به افراد بی‌سرپرست، ایتام، زنان سرپرست خانوار و نخبگان تحصیلی نوعروسان کمک کنیم.

وی ادامه داد: این خیریه نه تنها به ایرانیهای کل کشور کمک رسانی داردحتی اتباع خارجی که به ایرانی مهاجرت کرده اند ونیاز به کمک داشته باشند خدمات رسانی می‌کند.

چوپانی بیان کرد: ما این وظایف را توسط خیرین که در سراسر کشور هستند انجام می‌دهیم.

وی بابیان این مطلب که خیریه آبشار کمک به محرومین و افراد بی بضاعت در چیدن جهیزیه نوعروسان کمک‌های شایانی داشته است گفت: اقلام اولیه وضروری این نوعروسان از وسایل ایرانی هست که بعضی از تولیدکنندگان جز خیرین می‌باشند یا تخفیف‌های ویژه ای به خیریه داده اند.

 چوپانی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰ جهیزیه در سراسراستان چهارمحال وبختیاری  به نیازمندان اهدا شد  که این اتفاق در سال چندین بار اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: هر جا که نمایندگی از بنیاد آبشار عاطفه‌ها تأسیس می‌شود از طریق بنر و تراکت اطلاع‌رسانی می‌کنیم و اگر در شهرستان باشد به مردم شهرستان و اگر در شهر‌ها باشد به ادارات و سازمان‌های مختلف اطلاع‌رسانی می‌کنیم تا افراد مراجعه کنند و تحت حمایت قرار گیرند.

چوپانی اظهار کرد: گروه محقق ما بررسی کرده و طبق اولویت‌بندی و نیازمندی آن‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد، گاهی اوقات هم پیش آمده که فقط برای درمان مراجعه کرده است اما محققان ما با تحقیقاتی که انجام داده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که این فرد به جهیزیه یا اجاره خانه یا سفره معیشتی نیز نیاز دارند.

وی افزود: سازمان ما کاملاً مردم نهاد است و همه دریافتی‌ها از مردم دریافت می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۲۰:۰۴:۵۵

16 Nov 2023